Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Consumer behavior in relation to social enterprises and organizations implementing social innovation
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Szabolcs, Nagy
    This paper examines the growing role of social enterprises, which prioritize both social and environmental goals alongside profit. Despite the increasing prominence of social enterprises, the factors influencing consumer behavior towards them are under-researched. This paper seeks to fill that gap by reviewing the literature on consumer behavior and social enterprises, focusing on the role of social innovation. Through a systematic literature review, it identifies key factors influencing consumer engagement, including ethical concerns, perceived social impact, trust, and transparency. This study contributes to the growing body of literature on social innovation and consumer behavior, offering insights for both academics and practitioners seeking to enhance the relationship between consumers and socially innovative organizations.
  • Ескіз
    Документ
    Державне фінансове регулювання системи соціальних послуг
    (Видавничий дім "Гельветика", 2019) Насібова, Ольга Вікторівна
    У статті досліджено основні аспекти сучасного стану державного фінансового регулювання системи надання соціальних послуг. Виокремлено пріоритетність та посилення автономії місцевих органів влади та об'єднаних територіальних громад в організації, прийнятті управлінських рішень щодо планування та фінансового забезпечення якісних соціальних послуг. Проведено аналіз кількості діючих територіальних центрів соціального обслуговування, будинків-інтернатів та отримувачів соціальних послуг за 2010–2018 рр. Базові соціальні послуги згруповано за ознаками: превентивні/профілактичні; для осіб/сімей, що потрапили у складні життєві обставини; для осіб з інвалідністю та похилого віку; для дітей з інвалідністю; кризові послуги; для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування. Окреслено механізми фінансового забезпечення системи надання соціальних послуг. Акцентовано увагу на першочерговості визначення потреб населення у соціальних послугах. Розглянуто соціальне замовлення як інноваційний напрям розвитку системи соціальних послуг.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток сталих та соціальних інновацій як запорука відбудови економіки країни
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Савченко, Ольга Ігорівна; Проскурня, Олена Михайлівна; Верютіна, Вікторія Юріївна
    Нові виклики для країни вимагають активізації підходів та розуміння як у питаннях організації міжнародної політики, так і розуміння особливостей формування соціальної політики в умовах, що склалися. Глобальні процеси демонструють постійне зростання важливості впливу сталих та соціальних інновацій. Інтенсифікація науково-технічного прогресу та тенденцій, властивих нинішньому етапу економічного розвитку, свідчить про те, що тип інновацій для підприємств буде визначальним, а економіка стане ще більш соціальною. Постановка завдання полягає у вивченні складових сталого розвитку: економічної, соціальної та екологічної, а також необхідності дотримання певного балансу цих складових. Стаття спрямована на дослідження сучасного стану сталих та соціальних інновацій, особливостей походження та використання відповідних потенціалів в інноваційному процесі. У статті важлива роль приділяється розгляду стійких та соціальних інновацій. Сучасні умови ведення бізнесу вимагають особливої уваги для створення інновацій на підприємствах, особливо якщо йдеться про забезпечення поширення соціальних інновацій. Завдання статті полягає у вивченні походження соціальних інновацій, які є у інноваційному процесі. Інноваційні підприємства успішно використовують інноваційний процес, незважаючи на негативні наслідки зовнішнього середовища, їм необхідно навчитися пристосовуватися до нових умов, нових правил організації своєї поточної та стратегічної діяльності. Розглянуто емпіричні дослідження в Україні, які показали, що необхідний розвиток громадянського суспільства для того, щоб воно стало більш сприйнятливим до соціальних інновацій, активно використовуючи при цьому наявні найкращі вітчизняні та зарубіжні практики.
  • Ескіз
    Документ
    New percieves for corporate social responsibility approaches in developing countries
    (2019) Nehme, M. N.
    These papers discuss the perceives for Corporate Social Responsibility (CSR) approaches in a developing country. CSR was considered as a new economic terminology in the business and management field five decades ago. Several definitions have been given to CSR, but most of it claim that CSR is a concept whereby companies integrate social and environmental concerns in their business operations. CSR is considered one of the significant scientific methods in the business ethics sphere nowadays. CSR change the perceive toward business companies from a factor of gaining profits to an element that satisfy the social needs and environmental needs. Since societies needs vary from one economic context to another economic context, this means that the implication of CSR approaches also varies from one economic context to another. The papers analyse the implementation situation of CSR approaches in developing economic context and compare it with that in a developed economic context. The papers have been divided into five main parts. Firstly, introduction and literature reviews toward the subject have been presented. Secondly, comparative analysis methods between the approaches of CSR in developing country and the developed country has been done, followed by defining the relationship between corporation and government regarding social responsibilities in the second part. Thirdly, results for the comparison has been presented to determine the general situation of CSR approaches to the global market. Fourthly, discussion toward signifying new CSR perceives in Developing economic context. Finally, new concerns for promoting CSR approaches of developing countries to the level of that in developed countries have been concluded and recommended.