Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Financial justification for the use of innovative digital marketing tools(Sumy State University, 2024) Tataryntseva (Kurbatova), Yuliia; Manoylenko, Oleksandr; Shmatko, NataliiaThis article presents a comprehensive study aimed at analysing the impact of innovative digital marketing tools on the promotion of dairy products. This study is relevant because of the rapid dynamics of the digital environment and the need for enterprises to adapt to new marketing trends. The article investigates the feasibility of using innovative digital marketing tools in accordance with the segments of the target audience on the basis of the definition of their values. The main problem is the lack of scientific justification for the choice of innovative digital marketing tools for potential audiences, as well as the analysis of the feasibility of digital marketing costs. The hypothesis of the study is that, on the basis of the analysis of the values of consumer groups, as well as the analysis of the feasibility of marketing costs, it is possible to select the most relevant innovative digital marketing tools. The main purpose of the study is to justify the use of innovative digital marketing tools on the basis of consumer values, as well as to justify the feasibility of digital marketing costs on the basis of the analysis of financial statements. The methodology included cluster analysis of the target audience and analysis of financial ratios. One of the key stages of the study was the cluster analysis of the target audience, which allowed us to identify different consumer segments with different needs and values. Three clusters of consumer audiences in the dairy industry were identified, the corresponding values of customers in the clusters were substantiated, and recommendations for identifying innovative digital marketing tools were proposed, taking into account the feasibility of the marketing costs of the enterprise. The key coefficients for making informed management decisions on the feasibility of digital marketing costs are allocated. By analysing these coefficients, an enterprise can assess its financial capabilities and make a decision on how to invest in innovative digital marketing tools. This allows enterprises to make informed decisions about investing in digital marketing, minimizing financial risk and increasing the chances of successful implementation of marketing strategies. This study significantly adds to the body of knowledge in the field of digital marketing by offering a scientifically based approach to the selection of innovative marketing tools on the basis of the analysis of consumer value and the financial feasibility of costs. The practical application of the research results lies in the ability of dairy enterprises to promote their products online on the basis of a thorough selection of innovative digital marketing tools, reducing financial risk. This creates a basis for further research in the field of digital marketing, particularly in the context of the integration of innovative digital marketing tools and their impact on consumer behaviour.Публікація Визначення ефективності маркетингових досліджень брендів на основі ключових показників ефективності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Ларка, Людмила Сергіївна; Чернобровкіна, Світлана ВіталіївнаПроаналізовано доцільність застосування системи ключових показників ефективності для оцінювання результативності проведення основних видів маркетингових досліджень брендів. Мета статті – систематизація показників ефективності проведення маркетингових досліджень в залежності від цілей дослідження. Розглянуто маркетингові дослідження цільової аудиторії бренду, тестування бренду, визначення ефективності альтернативних варіантів бренду та маркетингові дослідження доцільності ребрендингу продукції. Застосування системи КРІ для оцінювання ефективності проведення маркетингових досліджень брендів дозволяє більш раціонально планувати розподіл маркетингового бюджету компанії, уникаючи фінансування неперспективних напрямів. Запропоновано систему ключових показників ефективності при дослідженні цільової аудиторії бренду, яка відображає точність оцінювання складання профілів первинної та вторинної аудиторій, результативність проведення інтерв’ю та організації роботи фокус-груп, а також відображає ефективність використання інтернетресурсів. Розглянуто характеристики програмних продуктів Xtensio, Digital Marketer, Demand Metric, Hub Spot, які доцільно застосовувати для складання профілів цільової аудиторії. Наведено, що підвищенню ефективності роботи фокус-груп сприяє дотримання принципу гомогенності її складу, чітке визначення пріоритетів та ретельний вибір модератора. Визначено, що при тестуванні бренду в якості КРІ доцільно застосовувати показники точності оцінювання лінгвістичної сили назви бренду, бренд-колористики, поведінкового та економічного сприйняття бренду цільовою аудиторією. Ключові показники ефективності оцінювання результативності доцільності ребрендингу продукції відображають вартість бренду, відповідність цільовій аудиторії, ефект від ребрендингу. Для визначення вартості бренду можуть бути застосовані метод сумарних витрат або метод залишкової розрахункової вартостіДокумент Формирование средств маркетинговых коммуникаций машиностроительных предприятий(2020) Чернобровкина, Светлана ВитальевнаВ данной работе предлагается методика формирования сетевых и несетевых средств маркетинговых коммуникаций машиностроительных предприятий на основе их целей, отрасли деятельности и целевых аудиторий.Публікація Сучасні тенденції маркетингових комунікацій у віртуальному просторі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Романчик, Тетяна Володимирівна; Зубков, Олександр Геннадійович; Підоря, Юлія ОлександрівнаАктивний розвиток інтернет-технологій привів до того, що міжособистісне спілкування все більше переноситься у віртуальне середовище. Для налагодження контактів із потенційними споживачами маркетологи все більше уваги приділяють новим підходам та технологіям залучення різних цільових груп. Актуальним питанням сьогодення стає розгляд та аналіз основних тенденцій та перспектив розвитку маркетингових комунікацій у інтернет-просторі. В статті проаналізовано темпи та основні тенденції розвитку нового комунікативного простору. Відмічене, що у 2018 році кількість активних інтернет-користувачів у світі сягнула позначки у 4 млрд та за прогнозами зростатиме щорічно у середньому на 9%. 25,6 мільйонів чоловік, що складає 58% населення України, є активними інтернет-користувачами. Це сприяє активному проникненню інформаційних технологій у всі сфери повсякденної діяльності людей та області ведення бізнесу. Це надає принципово нових можливостей для розвитку моделей та форматів комунікації між підприємствами, закладами та приватними особами. Відмічено основні переваги, обов’язкові умови та наслідки організації комунікативного процесу у інтернет-просторі. Розглянуто основні складові комплексу маркетингових комунікацій в аспекті перспектив їх застосування у всесвітній мережі. В результаті аналізу підтверджено, що інтернет-технології є засобом розширення можливостей комунікативного процесу та підвищення його ефективності.