Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Публікація Аналіз інвестиційної привабливості туристичної галузі України(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2022) Сергієнко, Олена Андріанівна; Баранова, Валерія ВадимівнаОстаннім часом туристична сфера України увійшла в період активних реформ, обговорюється необхідність вдосконалення нормативно-правової сфери, розширення державної підтримки і стимулювання розвитку індустрії туризму, активізація заходів щодо забезпечення просування туристичного продукту на внутрішньому і міжнародному просторі. Сьогодні перед сферою вітчизняного туризму постали задачі ефективного і раціонального використання ресурсів, приведення у відповідність рівня розвитку туристичної індустрії і наявного потенціалу. Зокрема, розвиток інфраструктури, підвищення якості обслуговування, розробка якісної реклами і інформації, про туристичні послуги, а також вибудовування повноцінної, адаптованої до Європейських інтеграційних процесів національної політики розвитку туризму. У статті проведена оцінка рівня інвестиційної привабливості України, та зокрема туристичної галузі за рахунок комплексного підходу, який являє собою перелік методів та моделей. Завдяки використанню моделі головних компонент та нейромережевої моделі Кохонена побудовано угрупування регіонів України за рівнем інвестиційної привабливості. В статті було проведено інтегральний аналіз інвестиційної привабливості України за період 2008-2019 роки на підставі розрахунку таксономічного показника з застосуванням факторного аналізу, що дозволяє дати загальну оцінку туристичної галузі в Україні. Проведено редукцію показників в напрямі звуження кількості чинників інвестиційної привабливості в сфері туризму для регіонів України за методологією факторного аналізу. Розраховано інтегральний агрегований комплексний показник інвестиційної привабливості в сфері туризму для регіонів України на підставі проведення таксономічного аналізу. За отриманими результатами проведений аналіз привабливості та виокремлено найбільш привабливі області України для розвинення туристичної діяльності, а саме: Львівська, Одеська та м. Київ. На підставі аналізу кластеризації за рівнем інвестиційної привабливості загальної кластеризації регіонів України та розрахунків інтегрального показника інвестиційної привабливості в сфері туризму були сформовано рекомендації щодо загальної оцінки рівня інвестиційної привабливості в Україні та окремо за регіонами, та чинників, що впливають на динаміку даних процесів. Сформовано рекомендації щодо корегування стратегії соціально-економічного розвитку в контексті інвестиційної привабливості для стабільного розвитку України.Документ Development of basic provisions of the marketing policy of a travel agency(Полтавський державний аграрний університет, 2023) Necheporenko, Denis; Kramskoy, Oleksandr; Pererva, P. G.The purpose of tourism marketing is to serve and satisfy the needs of tourist customers. From this point of view, marketing should serve a clear purpose: how to function successfully. Terms of application of marketing in tourism: deep saturation of the market with tourist services; competition between travel industry agencies; free market relations; freelance work of travel agenciesДокумент Component of tourism and hospitality in international business(2023) Shapoval, V. S.; Mekhovych, S. A.; Pererva, P. G.The report proves that the entire complex of factors influencing the development of international tourism business is divided into two groups. The first includes factors acting independently of the activities of organizations of the tourism industry. The second group includes factors that have a favorable effect on tourism, which are actively used by tourist companies in their activities.Документ Тренди розвитку туристичної індустрії: світовий та національний виміри(2023) Носирєв, Олександр Олександрович; Литвиненко, Анастасія ПавлівнаЗначення туризму в міжнародній економічній діяльності постійно зростає, а сам ринок набуває нових тенденцій і особливостей, впливаючи на торгівлю, транспорт і зв'язок, сільське господарство та будівництво. Процеси глобалізації на туристичному ринку характеризуються зміною технологій, модернізацією транспортної інфраструктури, інтернаціоналізації підприємницької діяльності та створення механізму регулювання. Функціонування та розвиток туристичної галузі безпосередньо залежить від розвинутої туристичної інфраструктури та туристичних ресурсів (природних, етнічних, історико-культурних, розважальних та інших). Важливим складовим туристичної привабливості областей України є ступінь розвитку транспортної інфраструктури, до якої належить розвиток та стан обласних магістралей, міжнародні транспортні коридори, розвиток периферійних магістральних доріг і транспортна доступність популярних рекреаційних місць відпочинку. Розвиток сталого туризму тісно пов’язаний з якістю туристичних послуг. Якість послуг важливіша, ніж їх кількість, тому що занадто великі обсяги туризму можуть легко перевершити межі навантаження, яке може нести відповідний регіон, тим самим ставлячи під загрозу туристичну діяльність в цілому. Туристичні організації повинні вписуватися в єдину систему регіонального управління та організаційно-економічного механізму господарювання, метою яких є забезпечення постійної та довготривалої конкурентоспроможності на ринку. При цьому обґрунтування організаційно-економічного механізму ефективної туристичної діяльності повинен враховувати сукупну дію ряду об’єктивних і суб’єктивних чинників, які визначають реальні умови його реалізації. У повоєнний час потрібно буде розвивати туристичне підприємництво; на державному рівні відпрацювати механізми економічного регулювання господарських відносин туристичної сфери; відбудувати виробничу та соціальну інфраструктуру загального призначення, (дороги, транспортне сполучення, зв'язок, водопровідного – забезпечення, каналізація, торгівля, громадське харчування). Туристичний бізнес чутливий до політичних подій. Цей фактор у поєднанні з падінням життєвого рівня населення, ростом цін на путівки й вартості послуг в найближчі роки буде серйозним гальмом розвитку туристичної індустрії. Туристична галузь в Україні, попри вплив як позитивних, так і негативних факторів, є однією з найбільш прибуткових галузей, яка активно розвивається. Становлення і розвиток інноваційної діяльності та наукове забезпечення туризму сприятиме створенню нових оригінальних туристичних продуктів, комплексному використанню та збереженню навколишнього природного середовища та культурної спадщини, патріотичному вихованню, пропаганді здорового способу життя, зміцненню міжнародного авторитету України як туристичної держави. Після закінчення війни, в Україні очікувано з’являться нові види туризму. Оскільки зацікавленість Україною серед багатьох країн світу проявляється в різних напрямках: від розташування нашої країни до історії, менталітету, української мови, кухні тощо. Тому вже сьогодні варто подумати над програмами турів, які можна буде запропонувати іноземним туристам після завершення війни. Такі тури допоможуть і надалі популяризувати нашу країну і навіть масштабніше розвити туризм в Україні. Ринок туристичних послуг України є досить розгалуженим, він має багато конкурентних переваг, які здатні покращити становище країни на міжнародній арені та залучити іноземних туристів. Одним з головних зовнішніх факторів, який гальмує розвиток туризму в країні, є недосконалість інфраструктури, несприятливі умови туристичних послуг, рівень сервісу, що не відповідає міжнародним стандартам. Головною проблемою виступає відсутність необхідної зацікавленості та інвестування для розвитку туризму з боку держави.Документ Prospects for the development of international tourism in Ukraine(Видавничий центр Київського національного університету культури і мистецтв, 2023) Mekhovich, S. A.; Pererva, P. G.It has been proven that the measures taken by Ukraine to stimulate international tourism and the visa-free regime have led to the improvement of a number of indicators: the share of citizens making international tourist trips has increased, the competitiveness of Ukraine's international tourism in the international ranking has increased. countries Ukraine ranks 9th in the world in the ranking of leading countries in international tourism.Документ Marketing of tourism businessa(2023) Gridina, A. O.; Pererva, P. G.It is substantiated that the mechanism capable of initiating the broad development of the tourism industry, the activation of activities in it, which ensures the achievement of its effectiveness in dynamic market conditions, is the introduction of modern marketing factors and methods into the practice of management.Документ Marketing of impressions in the tourism business(2023) Chernishova, D. V.; Pererva, P. G.It has been proven that in tourism the tools of impression marketing will contribute to the sustainable development of services for consumers of tourist services.Публікація Перспективи відновлення економічного потенціалу суб’єктів індустрії туризму і гостинності в Україні(2022) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Корюгін, Андрій Валерійович; Бикова, Марія ДмитрівнаУ статті досліджуються актуальні питання щодо перспектив відновлення економічного потенціалу вітчиз-няних суб’єктів індустрії туризму і гостинності. Визначено, що туризм представляє собою складний багатога-лузевий комплекс, який забезпечує вирішення важливих соціально-економічних завдань держав. Розглянуто структуру економічного потенціалу туристичної галузі. Аналіз вітчизняної туристичної діяльності за період 2015–2019 рр. дав змогу виявити, що до пандемії COVID-19 вона демонструє стійку позитивну тенденцію розвитку. Доведено, що індустрія туризму і гостинності сприяє залученню інвестиційних ресурсів та укріплює дохід державного бюджету, що сприяє стійкому економічному зростанню та підвищенню добробуту населен-ня. Окреслено перспективні напрями розвитку індустрії туризму і гостинності в УкраїніДокумент Integration of Partial Least Squares Path Modeling for Sustainable Tourism Development(Blue Eyes Intelligence Engineering and Sciences Publication, India, 2019) Pavlenchyk, Nataliіa; Mekhovych, Serhii; Bohoslavets, Oksana; Opanashchuk, Yurii; Hotra, Viktoriya; Gayvoronska, InnaThis study aims to reveal which factors and their indicators are significant (primary) for sustainable tourism from the point of view of the travellers themselves. The study was conducted in two stages and involved 415 (first phase) and 577 (second phase) respondents. The first stage was conducted online and personal communication, which allowed to question respondents in detail. The second stage was conducted only online using polls on Facebook, Twitter, Google Docs and email. Primary data were presented in the form of respondents' submissions, obtained as a result of observation through the distribution of questionnaires. Results were processed using a priori ranking technology - expert methods - using MS Excel for automatizing the process. The study revealed what factors generally accepted today and their indicators are significant (primary) from the point of view of the travellers themselves. The division of the empirical part of the study into two components allowed for a more detailed review of the opinions of the respondents and the identification of 9 leading indicators. This article draws attention to the fact that it is necessary to study phenomena not only from a theoretical point of view but also to test empirically, involving the participants in the process. The study will be useful for countries and regions that are committed to sustainable tourism. Technology, as a whole, can be used in any industry where people's opinion matters. The study is based on the theoretical basis of modern researchers and is supported by an experiment involving direct participants in the process (travellers), i.e. allows you to uncover sustainable tourism and factors affecting it from different angles.Публікація Обліково-аналітичне забезпечення управління результатами діяльності підприємств готельного бізнесу(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2018) Побережна, Наталія Миколаївна; Стригуль, Лариса Станіславівна; Мелень, Олена ВалентинівнаУ статті обґрунтовано зростання вимог до формування та дієвості обліково-аналітичного забезпечення процесів управління підприємствами готельного бізнесу. Визначено основні складові обліково-аналітичного забезпечення управління результатами діяльності підприємства, а саме облікову систему, до якої запропоновано відносити фінансовий, управлінський та податковий облік, та аналітичну систему, яка включає організаційні етапи аналітичної роботи на підприємстві. Відзначено особливу роль облікової політики. Запропоновано основні етапи розроблення положення про аналітичну роботу готельного підприємства.