Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Активный выпрямитель с функцией коррекции коэффициента мощности для тяговой подстанции скоростной железной дороги
    (Georgian technical university, 2019) Сокол, Евгений Иванович; Сыченко, Виктор Григорьевич; Замаруев, Владимир Васильевич; Войтович, Юрий Сергеевич; Стысло, Богдан Александрович
    Целью работы является совершенствование подходов к обеспечению требуемых качественных параметров напряжения в тяговых сетях на основе современных технологий и оборудования. Пульсирующий режим энергопотребления в железнодорожной электросети является причиной возникновения пульсаций напряжения в контактной сети. Предложено использование активных выпрямителей в системе электропитания железной дороги. Разработана система управления преобразователем, который позволяет выполнить стабилизацию выходного напряжения в звене постоянного тока и обеспечивает единичный коэффициент мощности, потребляемой преобразователем и THD тока потребления на уровне 8%. Разработана математическая модель преобразователя и выполнено исследование его основных режимов работы.
  • Ескіз
    Документ
    AC/DC converter for DC traction power supply system with high-speed train operation
    (2019) Sokol, Yevgen I. ; Sychenko, Viktor; Voitovych, Yurii; Kosariev, Yevhen; Styslo, Bohdan; Hubskyi, Petro
    Purpose of the work is improved approaches to ensure the required quality parameters of voltage in the traction network based on modern technologies and equipment. The pulsating mode of the power consumption in the railroad power supply network is the cause of the occurrence of voltage pulsations in the contact network. The use of active rectifiers in the electric power supply system of the railroad is proposed. The control system is developed by the converter, which allows to stabilize the output voltage in the DC link and also provides the unit power factor consumed by the converter and the THD consumption current at the level of 8%. A mathematical model of the converter was developed and a study of its main modes of operation was performed.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження режимів напруги в системі тягового електропостачання постійного струму
    (Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. В. Лазаряна, 2016) Сиченко, Віктор Григорович; Косарєв, Є. М.; Губський, П. В.; Замаруєв, Володимир Васильович; Івахно, Володимир Вікторович; Стисло, Богдан Олександрович
    Режим напруги в тяговій мережі залежить від багатьох факторів та визначає експлуатаційні характеристики електрифікованої ділянки. Проведеними експериментальними дослідженнями встановлено, що рівні напруги, як на шинах тягових підстанцій, так і на струмоприймачах електровозів, коливаються в значних межах і перевищують нормовані показники, встановлені для швидкісного руху. Для підвищення енергетичної ефективності функціонування системи тягового електропостачання постійного струму при швидкісному русі та зменшення коливань напруги авторами запропоновано застосування у розподіленій системі живлення тягової мережі батарейних систем накопичення електричної енергії, побудованих на сучасних літієвих батареях.
  • Ескіз
    Документ
    Система електротягового забезпечення підвищеної ефективності для метрополітенів
    (НТУ "ХПІ", 2006) Хворост, Микола Васильович; Божко, Володимир Вячеславович
    Розглянуті схемотехнічні рішення основних вузлів системи електротягового забезпечення (тягового електропостачання) метрополітенів з повздовжньою високовольтною лінією живлення постійного струму. Показано, що при їх використанні можна суттєво покращити показники технічної досконалості системи електротягового забезпечення метрополітенів.