Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
30 результатів
Результати пошуку
Документ Improvement of aggregation techniques of universal self-propelled chassis by using folding frames(2021) Podrigalo, M. A.; Krasnokutsky, V. M.; Selevich, S. G.; Zakapko, O. G.Документ History of development of the production association "Kharkiv Tractor Plant named after S. Ordzhonikidze" and related enterprises(Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, 2022) Pysarska, N. V.The issue of the Kharkiv region tractor manufacturing industry enterprises functioning in the conditions of creation of production associations is considered. The purpose of the article is a comprehensive analysis of the advantages and disadvantages of the enterprises’ production associations that manufactured tractors and their parts in the Kharkiv region. The number of materials of the study has been analyzed; the bulk of such materials from the State Archives of the Kharkiv region. The activity of Kharkiv Tractor and Lozova Forging and Mechanical Plants, as well as other enterprises of the tractor manufacturing industry of Kharkiv Region, has been considered in detail. The research focuses on the quality of products manufactured by enterprises, the reasons for the productivity gap here and there are indicated. The issue of combating rejection at the Kharkiv region tractor manufacturing industry has been covered. Attention was drawn to the gradual growth of product quality. It was pointed that the tractor’s industry has not always been rhythmic, as the related companies had not done always provided quality parts and had not done it on time. It was determined that the main model of the tractor manufactured by the Kharkiv Tractor Plant for a long time remained as the T‑150 tractor and its modifications, that it was primarily related to the slowdown in the manufacturing of new, more advanced models of tractors.Документ The influence of the driving speed and vertical acceleration of the mobile machine on the change of soil packing(Ukrainian State University of Railway Transport, 2018) Artiomov, M. P.; Klets, D. M.; Boldovskyi, V. M.; Makovetskyi, A. V.; Kostyk, K. O.The article deals with the processes of changing the vertical forces acting on the propulsion of mobile machines, causing soil compaction when changing the driving speed and vertical accelerations of a mobile machine moving on a deformable soil. The influence of parameters and characteristics of the running gear system of the wheeled tractor, as well as the traction load on the value of vertical accelerations when moving along the soil, is determined. The dependence of the influence of vertical accelerations on the dynamic loads on the axle of the tractor front and rear axles is determined. The dependence of the soil density variation caused by the action of dynamic loads from the propulsion of the tractor front and rear axles has been determined.Документ Эволюция разработок ученых и выпускников ХПИ в области военных гусеничных и колесных машин в 20 веке (обзорная статья)(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Епифанов, Виталий Валериевич; Ткачук, Николай Анатольевич; Назаренко, Сергей Александрович; Писарская, Наталия Витальевна; Марусенко, Светлана ИвановнаВ обзорной статье систематизирована информация о том, как зарождалась в ХТИ, формировалась и развивалась многими поколениями ученых и педагогов ХПИ научная школа Украины по бронетанковой технике. Рассмотрена деятельность многих выдающихся ученых и высококвалифицированных выпускников ХТИ, ХММИ, ХПИ по созданию и развитию бронетанковой техники: от самых первых изделий до сложных современных устройств оборонно-промышленного комплекса. Описано многолетнее и продуктивное сотрудничество ХПИ с ГП «Завод им. В. А. Малышева» и ГП «ХКБМ им. А. А. Морозова». Показан вклад многих ученых и выпускников ХТИ, ХММИ, ХПИ в создание таких легендарных шедевров мирового танкостроения, как танки БТ-7, Т-34, Т-54, Т-64, Т-80УД, БМ «Оплот»; бронетранспортёры БТР-3, БТР-4. Рассмотрено участие ученых и воспитанников ХПИ в создании транспортных и сельскохозяйственных машин.Документ Дорожні випробування колісного трактора з двопотоковою гідрооб'ємно-механічною трансмісією(Первый независимый научный вестник, 2015) Самородов, Вадим Борисович; Кожушко, Андрій Павлович; Мітцель, Микола ОлександровичВ роботі представлено динамічну математичну модель двопотокової гідрооб'ємно-механічної трансмісії типу з диференціалом "на виході" та результати експериментального дослідження, отримані на першому українському тракторі з ГОМТ виробництва ПАТ "ХТЗ". Показано датчики та реєструючу апаратуру, що була використана під час випробувань. Представлено теоретичні та експериментальні графіки основних параметрів, та зроблені висновки щодо адекватності математичної моделі.Документ Динаміка розгону колісних тракторів з механічною трансмісією(Макеевский экономико-гуманитарный институт, 2014) Самородов, Вадим Борисович; Бондаренко, Анатолій Ігорович; Кожушко, Андрій ПавловичВ роботі проаналізовані існуючі програмні комплекси, що дозволяють моделювати динаміку розгону колісних тракторів з механічною трансмісією, визначені переваги і недоліки існуючих математичних моделей процесу розгону колісних тракторів, а також випадки їх застосування.Документ Виготовлення спеціальної техніки на Харківському тракторному заводі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Писарська, Наталія ВіталіївнаСтаття присвячена виробництву спеціальної техніки на Харківському тракторному заводі ім. С. Орджонікідзе, діяльності конструкторських бюро з розробки такого виду техніки. Також розповідається про підготовку кадрів і відомих конструкторах тягачів.Документ Дослідження витратоміра для обліку витрати палива на тракторах без електронної системи керування його подачі і з урахуванням скидання з форсунок(НТУ "ХПІ", 2018) Самородов, Вадим Борисович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Мандрика, Володимир Ростиславович; Ткачов, Вячеслав ЮрійовичВ роботі виконано аналіз можливості підвищення надійності конструкції витратоміру та точності об’ємного вимірювання невеликих об’ємі в рідини, в тому числі дизельного палива, бензину, керосину, масел та інших в’язких рідин, проаналізовано існуючі пристрої для вимірування витрати палива, виявлено позитивні та негативні властивості кожного із них.Документ Розрахунок об'ємного гідропривода ведучого моста напівпричепного скрепера на базі трактора ХТЗ-17221-09(НТУ "ХПІ", 2017) Самородов, Вадим Борисович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Аврунін, Григорій Аврамович; Мороз, Ірина ІванівнаРозглядається об’ємний гідропривод ведучого моста напівпричепного скрепера. Приведений розрахунок об'ємного гідропривода та зроблений вибір аксіальнопоршневих гідромашин з похилим диском для роботи в замкненому ланцюзі циркуляції робочої рідини – насоса з регульованим робочим об'ємом та гідромотора з постійним робочим об'ємом, а також допоміжного гідрообладнання та робочої рідини. В основі розрахунків лежать закон Паскаля, рівняння нерозривності при течії робочої рідини в трубопроводах та магістралях гідромашин та рівняння крутних моментів гідромотора та зовнішнього навантаження ведучого моста скрепера. Результати роботи можуть бути використані при виконанні робот, пов’язаних з гідрофікацією приводів мобільних машин та механізмів в різних галузях народного господарства, а також в учбовому процесі.Документ Обґрунтування збіжності рекурентних процедур при визначенні параметрів гідрооб'ємних передач при роботі у складі гідрообємно-механічних трансмісій(НТУ "ХПІ", 2017) Самородов, Вадим Борисович; Єпіфанов, Віталій Валерійович; Гриненко, Геннадій ГеннадійовичПри вирішенні суттєво нелінійних матричних систем для визначення робочих параметрів гідрооб'ємних передач (ГОП) при їх роботі у складі двопотокових гідрообємно-механічних трансмісій (ГОМТ) з урахуванням об’ємних і гідромеханічних втрат у гідромашинах, застосовується метод послідовних наближень. Стаття присвячена науковому обґрунтуванню абсолютної збіжності рекурентної процедури цих наближень. Збіжність параметрів ГОП і ГОМТ проілюстровано на прикладі розрахунку першої вітчизняної двопотокової трансмісії ГОМТ-1С для тракторів АО «ХТЗ» ХТЗ-21021 и ХТЗ-242К.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »