2007

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2922

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Структура специализированных систем автоматизированного анализа и синтеза сложных механических конструкций
    (НТУ "ХПИ", 2007) Ткачук, Николай Анатольевич; Гриценко, Геннадий Дмитриевич; Нечепуренко, Александр Васильевич; Головченко, В. И.; Шкода, В. А.
    Запропоновано методи, алгоритми і програмне забезпечення для моделювання, аналізу і параметричної оптимізації елементів механічних систем. Запропонована система автоматизованого аналізу елементів механічних систем робить можливим знаходження параметрів проектування, які забезпечують відповідний рівень міцності, ресурсу, жорсткості і мінімальної матеріалоємності.
  • Ескіз
    Документ
    К вопросу определения жесткостных характеристик металлоконструкции углеперегружателя
    (НТУ "ХПИ", 2007) Гусев, А. Ю.; Танченко, Андрей Юрьевич
    У статті наведені числові розрахунки жорсткісних характеристик металоконструкції вуглеперевантажувача як функції положення грейферного візка. Розрахунки проведені з використанням параметричної скінченно-елементної моделі. Визначено характер залежності жорсткості від поточного розташування візка.
  • Ескіз
    Документ
    К вопросу об экспериментальном моделировании реакции бронекорпусов на увеличение массы боевого модуля
    (НТУ "ХПИ", 2007) Гриценко, Геннадий Дмитриевич
    У статті міститься опис результатів експериментальних досліджень реакції макету бронекорпусу БТР-80 на гармонічне збудження при збільшенні маси бойового модуля. На основі порівняння отриманих результатів з даними числового скінченно-елементного моделювання визначені параметри моделей, що забезпечують високу точність визначення напружено-деформованого стану та власних частот коливань бронекорпусів транспортних засобів спеціального призначення легкої категорії за масою.
  • Ескіз
    Документ
    К вопросу об исследовании прочностных характеристик корпуса выбивной машины и динамических процессов при выбивке отливок
    (Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2007) Барчан, Евгений Николаевич; Ткачук, Николай Анатольевич; Грабовский, Андрей Владимирович
    У статті запропоновано обґрунтування раціональних розрахунково-експериментальних параметрів вибивальної машини. Наводяться уточнені результати визначення параметрів, що відповідають за міцність та динамічні характеристики. Результати наведені у вигляді графіків та картин розподілу переміщень, деформацій та напружень.
  • Ескіз
    Документ
    Специализированный интегрированный программно-модельный комплекс на основе обобщенного параметрического описания сложных механических систем
    (НТУ "ХПИ", 2007) Пелешко, Евгений Витальевич; Ткачук, Николай Николаевич; Гриценко, Геннадий Дмитриевич; Ткачук, Николай Анатольевич
    У статті описані основи теорії узагальненого параметричного опису складних механічних систем. Пропонується новий підхід до технології досліджень їх напружено-деформованого стану, який полягає в інтеграції спеціалізованих параметричних моделей в універсальні програмні комплекси. Наведені результати досліджень корпусів легкоброньованих машин.
  • Ескіз
    Документ
    К вопросу об определении причин сверхнормативного износа реборд колес грейферной тележки мостового крана-перегружателя
    (НТУ "ХПИ", 2007) Гусев, Ю. Б.; Слободяник, В. А.; Ткачук, Николай Анатольевич; Танченко, Андрей Юрьевич
    Стаття присвячена проблемі прискореного наднормованого зношування коліс та підвізкових рейок крана-перевантажувача мостового типу. Проаналізовані публікації, присвячені цій проблемі, докладно розглянута методика проведення експерименту та надані його результати. За результатами дослідження розроблено ряд рекомендацій, спрямованих на усунення причин надмірного зносу реборд коліс.
  • Ескіз
    Документ
    Моделирование реакции корпуса боевой машины на действие подвижной нагрузки: теория, методы и модели
    (НТУ "ХПИ", 2007) Бруль, С. Т.
    У статті наведена математична модель дії ударної хвилі на корпус транспортного засобу. Розроблено оригінальну методику навантаження скінченно-елементної моделі рухомим тиском. Наведені моделі та результати тестових розрахунків.
  • Ескіз
    Документ
    Старение энергоблоков, расчетный и действительный ресурс. Пути реновации энергооборудования
    (НТУ "ХПИ", 2007) Сухинин, В. П.; Пугачева, Татьяна Николаевна
    Розглянуті питання, що пов’язані з визначенням залишкового ресурсу роботи високотемпературних вузлів турбоагрегату. Проаналізовані фактори, що визначають довговічність надійної експлуатації турбоустановки: вичерпання тривалої пластичності з-за повзучості матеріалу; накоплення ушкоджень у критичних зонах роторів, що викликані малоцикловою втомленістю. Розглянуті шляхи реновації енергообладнання.
  • Ескіз
    Документ
    Усталостные повреждения роторов ЦВД и ЦСД паровых турбин К-200-130-3 на ТЕС Украины
    (Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2007) Черноусенко, Ольга Юрьевна; Антонович, А. В.; Крищук, Н. Г.; Космина, М. В.; Долгих, М. О.
    Наведені дані по пошкоджуваності металу роторів ЦВТ і ЦСТ парових турбін К-200-130, що експлуатуються на ТЕС України та наближаються до вичерпання паркового ресурсу. Вказані характерні місця ушкоджень в кінцевих ущільненнях та галтельних переходах дисків. Приведені результати розрахункових досліджень напружено-деформованого стану роторів турбіни К-200-130 на пускових режимах після проведення конструктивно-ремонтних заходів з урахуванням експлуатаційно-технологічних факторів. Приведена оцінка впливу цих факторів на малоциклову утомлюваність роторів та рекомендації про підвищення надійності їх роботи.
  • Ескіз
    Документ
    Расчетное исследование индивидуального ресурса корпусов ЦВД, ЦСД, корпусов стопорных клапанов и роторов К–200-130 блока 200 МВт
    (Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2007) Черноусенко, Ольга Юрьевна
    Запропонована розрахункова оцінка індивідуального ресурсу турбіни К-200-130 з визначенням теплового стану (ТС), напружено-деформованого стану (НДС) та малоциклової утомлюваності корпусів, роторів, стопорних клапанів ЦВТ та ЦСТ при характерних режимах роботи енергоблоку.