Міжнародна науково-практична студентська конференція магістрантів
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32151
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Вплив культурних відмінностей на розробку глобальних маркетингових стратегій(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Дрепін, Іван Миколайович; Райко, Діана ВалеріївнаДокумент Маркетинг сталого розвитку: просування екологічно чистих продуктів на українському ринку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Райко, Діана Валеріївна; Кролівець, Ігор Валерійович; Смага, М. Ю.Документ Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент інтеграції людей з особливими потребами у ринок праці(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Райко, Діана Валеріївна; Паймаш, Ганна Василівна; Бондаренко, В. О.Публікація Сутність планування товарного асортименту(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Ланько, Олена Василівна; Райко, Діана Валеріївна