Міжнародна науково-практична студентська конференція магістрантів
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32151
Переглянути
31 результатів
Результати пошуку
Документ Підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємств на основі бенчмаркінгу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Корженко, Марія ОлександрівнаДокумент Роль зацікавлених сторін в створенні вартості в ланцюгах постачання підприємств(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Швець, М. А.; Зубкова, Аліна БолеславівнаДокумент Розробка системи оцінки фінансового стану підприємств в умовах невизначеності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Сова, В. І.; Раскін, Лев ГригоровичПублікація Вплив факторів на формування прибутку підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Троян, А. І.; П'ятак, Тетяна ВікторівнаДокумент Підвищення ефективності управління внутрішньозаводськими перевезеннями(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Захарьева, В. О.; Раскін, Лев ГригоровичДокумент Фінансовий контролінг зовнішньоекономічної діяльності підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Рогульчик, А. В.; Долінська, Раїса ГригорівнаДокумент Контролінг збутової діяльності підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Матросова, О. А.; Міщенко, Володимир АкимовичДокумент Залучення іноземних інвестицій для розвитку підприємства та їх об'єктивна необхідність(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Макаренко, М. П.; Соколенко, Володимир АнатолійовичДокумент Використання міжнародної технічної допомоги малими та середніми підприємствами при виході на ринки ЄС(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Луценко, А. О.; Данько, Тарас ВолодимировичДокумент Програма лояльності як засіб залучення та утримання клієнтів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Лукієнко, М. О.