Міжнародна науково-практична студентська конференція магістрантів
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32151
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Вплив культурних відмінностей на розробку глобальних маркетингових стратегій(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Дрепін, Іван Миколайович; Райко, Діана ВалеріївнаДокумент Як культурні виміри впливають на поведінку споживачів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бородкіна, К. Ю.; Літвиненко, Марія ВладиславнаДокумент Маркетинг сталого розвитку: просування екологічно чистих продуктів на українському ринку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Райко, Діана Валеріївна; Кролівець, Ігор Валерійович; Смага, М. Ю.Документ Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент інтеграції людей з особливими потребами у ринок праці(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Райко, Діана Валеріївна; Паймаш, Ганна Василівна; Бондаренко, В. О.Документ Динамічне ціноутворення як стратегія адаптації виробничих підприємств до коливань попиту на насичених ринках(2024) Оборіна, Анастасія Юріївна; Чмерук, Тарас Юрійович; Заруба, Віктор ЯковлевичПублікація Роль штучного інтелекту в сучасному розвитку маркетингу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Данілова, А. Є.; Косенко, Олександра ПетрівнаПублікація Вибір інструментів інтернет-реклами для просування програмного забезпечення для будівельної галузі(2023) Кожухівський, А. В.; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна