Міжнародна науково-практична студентська конференція магістрантів
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32151
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Вплив культурних відмінностей на розробку глобальних маркетингових стратегій(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Дрепін, Іван Миколайович; Райко, Діана ВалеріївнаДокумент Маркетинг сталого розвитку: просування екологічно чистих продуктів на українському ринку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Райко, Діана Валеріївна; Кролівець, Ігор Валерійович; Смага, М. Ю.Документ Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент інтеграції людей з особливими потребами у ринок праці(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Райко, Діана Валеріївна; Паймаш, Ганна Василівна; Бондаренко, В. О.Публікація Криптовалютні ринки як можливість для фінансової незалежності підприємців в Україні в умовах війни(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Застьола, Євген Олексійович; Сергієнко, Олена АндріанівнаДокумент Динамічне ціноутворення як стратегія адаптації виробничих підприємств до коливань попиту на насичених ринках(2024) Оборіна, Анастасія Юріївна; Чмерук, Тарас Юрійович; Заруба, Віктор ЯковлевичДокумент Застосування експертного та непараметричного оцінювання показників якості продукції(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Федорова, М. А.; Гапоненко, Ольга ЄвгенівнаПублікація Стратегії управліня ланцюгами постачання на міжнародному підприємстві(2023) Ємельянова, В. О.; Чайкова, Олена ІгорівнаПублікація Організація обліку та аудиту фінансових результатів діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2015) Бабак, І. М.; Стригуль, Лариса Станіславівна