Видання НТУ "ХПІ"
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62886
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Роль ціннісних орієнтирів у формуванні професійного іміджу майбутнього фахівця освітніх, педагогічних наук у закладах вищої освіти в умовах воєнного стану(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Грень, Лариса Миколаївна; Курбанова, Малохат ШеріпбаєвнаСтаття присвячена розкриттю ціннісних орієнтирів професорсько-викладацького складу закладів вищої освіти та їхньої ролі у формуванні професійного іміджу майбутнього фахівця освітніх, педагогічних наук в умовах воєнного стану; розкрито такі дефініції, як “професійний імідж майбутнього фахівця освітніх, педагогічних наук”, “цінність”, “ціннісна система особистості”, “педагогічні цінності”, “професійні цінності”; визначено ціннісні орієнтири, притаманні педагогу під час воєнного стану: життєві (здоров'я, сім'я, добробут, любов і мир, стабільність, креативний індивідуалізм), професійні (компетентність, науковість, об'єктивність, вмотивованість, креативність, критичне мислення), національні (лінгвістична глобалізація, виховання молоді на ідеях миру, людяність і безпека, соціальна відповідальність, ініціативність, патріотизм), духовні цінності українського державотворення (незалежність, демократизм, європейський вибір, права людини, соціальна справедливість, свобода в усіх її проявах); наведено результати анкетування, проведеного серед магістрів спеціальності 232 “Соціальне забезпечення” щодо ранжування ціннісних орієнтирів та їхньої ролі у формуванні іміджу майбутніх фахівців освітніх, педагогічних наук в умовах воєнного стану; доведено вирішальну роль ціннісних орієнтирів професорсько-викладацького складу закладів вищої освіти у їх спрямованості на адаптацію у критичних ситуаціях, уважність до студентів, на формування їх стресостійкості, розвиток духовності, патріотизму.Документ Шляхи формування професійного іміджу майбутнього фахівця освітніх, педагогічних наук у закладах вищої освіти: порівняльний аналіз вітчизняного і зарубіжного досвіду(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Грень, Лариса Миколаївна; Курбанова, Малохат ШеріпбаєвнаСтаття присвячена з'ясуванню шляхів формування професійного іміджу майбутнього фахівця освітніх, педагогічних наук у закладах вищої освіти; на підставі проведених досліджень вітчизняними та зарубіжними науковцями розкрито сутність понять: "імідж", "соціальний імідж", "професійний імідж", "професійний імідж майбутнього фахівця освітніх, педагогічних наук", "професійний імідж педагога"; представлено результати порівняльного аналізу досліджень, проведених зарубіжними та вітчизняними науковцями, зроблено висновки щодо тотожності розуміння вітчизняними та зарубіжними майбутніми вчителями-педагогами поняття "професійний імідж педагога", а також вплив іміджу педагога на подальший вибір професії, їхню мотивацію на досягнення успіху в навчанні та майбутній професійній діяльності, на формування кращих особистісних рис, особисту траєкторію освітнього маршруту протягом життя; доведено, що педагогічна майстерність викладача є важливим складником його професійного іміджу.