Видання НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62886

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Національна свідомість як складова професійної спрямованості майбутніх педагогів вищої школи
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Романовський, Олександр Георгійович; Солодовник, Тетяна Олександрівна; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Резнік, Світлана Миколаївна; Юдіна, Анастасія Геннадіївна
    У статті проаналізовано зміст поняття "професійна спрямованість", "національна свідомість", визначено складові національної свідомості, проведено порівняльний аналіз рівня національної свідомості здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальностей 011 "Освітні, педагогічні науки", 053 "Психологія" і 035 "Філологія" Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Сформульовано узагальнення або висновки щодо стану національної свідомості майбутніх фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Професійно важливі якості майбутніх фахівців-пенітенціаріїв та майбутніх військових офіцерів України
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Резнік, Світлана Миколаївна; Середа, Наталія Вікторівна; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    У статті проаналізовано основні професійні функції діяльності працівників державної кримінально-виконавчої служби та військових офіцерів України, які вимагають наявності професійно важливих якостей цих фахівців. На підставі науково-педагогічних досліджень визначено та обґрунтовано комплекс професійно важливих якостей майбутніх фахівців із правоохоронної діяльності пенітенціарної системи та майбутніх військових офіцерів, а саме: лідерські якості, відповідальність, критичне мислення, стресостійкість, вольові якості, професійний саморозвиток і адекватна самооцінка.
  • Ескіз
    Документ
    Педагог очима студентів: сприйняття професійної спрямованості, професійного іміджу, організації партнерської взаємодії, інформаційної компетентності, професійної компетентності та викладацького лідерства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Романовський, Олександр Георгійович; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Резнік, Світлана Миколаївна; Солодовник, Тетяна Олександрівна
    У статті визначено статистично значущу різницю сприйняття студентами професійно важливих утворень педагогів, ставлення до якості викладання яких у студентів було позитивним та негативним. Загалом середній ранг професійно важливих утворень для педагогів, яких студенти оцінюють позитивно, коливається біля 80, а для педагогів, яких студенти оцінюють негативно, біля 30. Між всіма професійно важливими утвореннями, які оцінювали студенти у педагогів, є достатньо сильний кореляційний зв'язок. Можна припустити, що розвиток сукупності визначених нами професійно важливих утворень буде мати значення для позитивної оцінки студентами педагога як такого, що відрізняється високою якістю викладання.
  • Ескіз
    Документ
    Взаємозв'язок лідерського потенціалу майбутніх фахівців із правоохоронної діяльності пенітенціарної системи України з їхньою навчальною мотивацією та лідерським стилем педагогів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Резнік, Світлана Миколаївна; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна
    У статті визначено, що лідерська поведінка викладачів має взаємозв'язок із сприйняттям майбутніми фахівцями з правоохоронної діяльності пенітенціарної системи України свого лідерського потенціалу. Для забезпечення успішного формування лідерського потенціалу у майбутніх фахівців з правоохоронної діяльності пенітенціарної системи України рекомендовано педагогам профільних закладів освіти: по-перше, розвивати та вдосконалювати власний лідерський стиль; по-друге, ефективно використовувати мотивування здобувачів освіти до розкриття власного лідерського потенціалу.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність та структурні компоненти базової професійної компетентності майбутніх інженерів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Резнік, Світлана Миколаївна; Кузнецова, Ганна Анатоліївна
    Проаналізовано поняття "компетентність", "професійна компетентність", "базова професійна компетентність", "базова професійна компетенція", “математична компетентність”. Проведено порівняння понять базової професійної компетентності і базової професійної компетенції. На основі аналізу і порівняння зазначених понять, отримано визначення поняття "базова професійна компетентність майбутнього інженера". Охарактеризовано структурні компоненти базової професійної компетентності майбутнього інженера.
  • Ескіз
    Документ
    Академічна доброчесність та академічне лідерство
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Резнік, Світлана Миколаївна
    У роботі було обґрунтовано взаємозв’язок академічної доброчесності та академічного лідерства. Проаналізовано причини порушення здобувачами вищої освіти академічної доброчесності та визначено основні напрями роботи із ними, які включають їхню мотивацію щодо додержання вимог академічної доброчесності та засвоєння відповідних цінностей; навчання культури академічної доброчесності; контроль дотримання принципів доброчесності на практиці.