Видання НТУ "ХПІ"
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62886
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Публікація Роль фінансового потенціалу в сучасній концепції конкурентоспроможного менеджменту підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Міщенко, Володимир Акимович; Шапран, Євген Миколайович; Дараган, Антон Володимирович; Другова, Олена СергіївнаУ статті визначені основні особливості сучасного менеджменту компанії, до яких відносяться: антикризовість, інноваційність, вартісно-орієнтованість, контроллінговість. Описана необхідність врахування цих особливостей при формуванні й реалізації фінансового потенціалу як складової економічного потенціалу підприємства. Запропоновано формувати окремий інноваційно-інвестиційний потенціал наряду з іншими видами потенціалу. При цьому, фінансовий потенціал забезпечує безперервну інноваційність саме через такий найбільш динамічний інноваційно-інвестиційний потенціал з його інтелектуальною компонентою, забезпечуючи тим самим постійні конкурентні переваги підприємства. Описано взаємодію фінансового з економічним потенціалом через модель збалансованої системи показників, за допомогою якої враховуються нефінансові показники і яка уможливлює оцінювати внесок у фінансовий результат і потенціал різних ресурсів підприємства.Публікація Філософський трикутник контексту контроллінгу в менеджменті підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Міщенко, Володимир Акимович; Шапран, Євген Миколайович; Другова, Олена Сергіївна; Корзун, Валерія Сергіївна; Джабарова, ГулжаханКонтроллінг в сьогоденних умовах розглядається в якості управління економічною діяльністю підприємства з використанням сучасного інноваційного інструментарію. Оскільки класичний менеджмент не може бути результативним в умовах невизначеності й кризових ситуацій, контроллінгове управління повинно бути перманентним і антикризовим. Всеохоплюючий характер контроллінгу віддзеркалено через його зв’язки з різними менеджерськими аспектами в компанії, які показані на філософському трикутнику. Генеральна політика менеджменту компанії має безпосередню місію, спрямовану на забезпечення виробництва, виживання та розвитку фірми внаслідок її адаптації у нинішньому зовнішньому непередбачуваному й не прогнозованому середовищі, тому вона є початковим моментом розгляду всієї технологічної мережі контроллінгових взаємозалежностей між складовими її соціально-економічного розвитку.