Видання НТУ "ХПІ"
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62886
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Структурні компоненти управлінської компетентності майбутніх офіцерів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Пономаренко, Павло МиколайовичУ статті обґрунтовано та визначено структуру управлінської компетентності майбутніх офіцерів, яка включає такі компоненти: мотиваційний (передбачає наявність стійкого інтересу у майбутнього офіцера до здійснення управлінської діяльності на засадах гуманізму); когнітивний (характеризується сукупністю знань); функціональній (передбачає можливість здійснення управлінської діяльності); педагогічний (характеризується готовністю навчати та виховувати особовий склад військової частини); особистісний компонент (передбачає сформованість сукупності професійно важливих якостей).Документ Теоретичні засади самозбережувальної поведінки майбутніх фахівців екстремального виду діяльності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Сірко, Роксолана; Годій, ЛіліяУ статті проаналізовано теоретичні аспекти понять "компетентність", "професійна компетентність", “професійно-екстремальна компетентність” у різних наукових джерелах. Розглянуто етимологію та лексичне значення терміну "компетентність", встановлено, що для фахівців, що працюють в екстремальних умовах, важливим є формування професійно-екстремальної компетентності. Під професійно-екстремальною компетентністю ми розуміємо складну систему діяльнісно-рольових (знань, вмінь, навичок) та особистісних (професійно важливих якостей) характеристик, які забезпечують здатність і готовність фахівця ефективно виконувати професійні завдання в особливих та екстремальних умовах.Документ Сутність управлінської компетентності майбутніх офіцерів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Пономаренко, ПавлоРозглянуто роль рівню управлінської компетентності офіцерів ЗС України в сучасних умовах повномасштабної російської агресії проти України. У роботі на основі теоретичного аналізу сутності поняття “управлінська компетентність майбутнього офіцера” уточнено його зміст. Цю компетентність визначено як інтегровану складову професійної компетентності, яка обумовлює його здатність до ефективної військово-управлінської діяльності у мирний та воєнний час на основі здобутих знань, умінь, навичок та особистісно-професійних якостей.Документ Pedagogical conditions of using multimedia technologies in the process of teaching English at a non-language university under the conditions of distance learning(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Berkutova, Tetyana Ivanivna; Vrakina, V. V. ; Sadkovska, Valeriia A.; Shtuchenko, I. Ye.The article deals with the pedagogical conditions of using multimedia technologies in the process of distance learning of English for students of non-language higher educational institutions. The analysis of scientific sources on the study of the use of computer tools in the process of distance learning of a foreign language is carried out. The effectiveness of modern multimedia technologies in teaching English is substantiated and multimedia tools that significantly increase students' motivation and, as a result, the quality of their foreign language training are identified. The new possibilities of presenting educational material that open up to the teacher due to the introduction of multimedia resources into the educational process are highlighted. Considerable attention is paid to the role of feedback in ensuring effective interaction between student and teacher in the process of learning a foreign language in a distance format. It is noted that it is necessary to adhere to the principle of blended learning in the process of mastering a foreign language by students in the realities of distance learning, which also contributes to improving the quality and effectiveness of foreign language teaching. The most important pedagogical condition of distance learning of English is determined, which is the professionalization of training of future specialists. It is concluded that the digital format of multimedia technologies opens up new pedagogical opportunities for the organization of distance learning of a foreign language.Документ Сутність та структурні компоненти базової професійної компетентності майбутніх інженерів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Резнік, Світлана Миколаївна; Кузнецова, Ганна АнатоліївнаПроаналізовано поняття "компетентність", "професійна компетентність", "базова професійна компетентність", "базова професійна компетенція", “математична компетентність”. Проведено порівняння понять базової професійної компетентності і базової професійної компетенції. На основі аналізу і порівняння зазначених понять, отримано визначення поняття "базова професійна компетентність майбутнього інженера". Охарактеризовано структурні компоненти базової професійної компетентності майбутнього інженера.