Видання НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62886

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Структурні компоненти управлінської компетентності майбутніх офіцерів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Пономаренко, Павло Миколайович
    У статті обґрунтовано та визначено структуру управлінської компетентності майбутніх офіцерів, яка включає такі компоненти: мотиваційний (передбачає наявність стійкого інтересу у майбутнього офіцера до здійснення управлінської діяльності на засадах гуманізму); когнітивний (характеризується сукупністю знань); функціональній (передбачає можливість здійснення управлінської діяльності); педагогічний (характеризується готовністю навчати та виховувати особовий склад військової частини); особистісний компонент (передбачає сформованість сукупності професійно важливих якостей).
  • Ескіз
    Документ
    Діагностика сформованості готовності майбутніх менеджерів до професійної діяльності
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Кобець, Валентин Миколайович; Михайличенко, Валентина Євдокимівна
    Розглянуто зміст поняття "готовність до професійної діяльності" (далі в тексті – ГПД), дано структурній аналіз її компонентів (ціннісно-мотиваційний, когнітивно-діяльнісний, особистісний, комунікативний). Проведено педагогічний експеримент вивчення готовності майбутнього менеджера до професійної діяльності. Розкрито зміст діагностичних методів, які використовувані під час проведення експериментальної роботи, висвітлена їх роль в процесі навчання. В основу діагностування покладено критерії, показники та відповідні їм рівні сформованості ГПД, що дає можливість скласти більш об'єктивну картину наявного стану досліджуваної проблеми. Зроблено аналіз динаміки структурних компонентів ГПД у процесі експерименту, вивчені педагогічні умови, які допомагають активізувати процес підготовки студентів.Діагностування структурних компонентів ГПД істотно активізує педагогічну співпрацю викладачів із студентами. Це процес їх соціально-психологічної взаємодії, спрямований на формування сприятливих умов для самопізнання, саморозвитку і самовдосконалення особистості.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність та структурні компоненти базової професійної компетентності майбутніх інженерів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Резнік, Світлана Миколаївна; Кузнецова, Ганна Анатоліївна
    Проаналізовано поняття "компетентність", "професійна компетентність", "базова професійна компетентність", "базова професійна компетенція", “математична компетентність”. Проведено порівняння понять базової професійної компетентності і базової професійної компетенції. На основі аналізу і порівняння зазначених понять, отримано визначення поняття "базова професійна компетентність майбутнього інженера". Охарактеризовано структурні компоненти базової професійної компетентності майбутнього інженера.