Видання НТУ "ХПІ"
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62886
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Національна свідомість як складова професійної спрямованості майбутніх педагогів вищої школи(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Романовський, Олександр Георгійович; Солодовник, Тетяна Олександрівна; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Резнік, Світлана Миколаївна; Юдіна, Анастасія ГеннадіївнаУ статті проаналізовано зміст поняття "професійна спрямованість", "національна свідомість", визначено складові національної свідомості, проведено порівняльний аналіз рівня національної свідомості здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальностей 011 "Освітні, педагогічні науки", 053 "Психологія" і 035 "Філологія" Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Сформульовано узагальнення або висновки щодо стану національної свідомості майбутніх фахівців.Документ Педагог очима студентів: сприйняття професійної спрямованості, професійного іміджу, організації партнерської взаємодії, інформаційної компетентності, професійної компетентності та викладацького лідерства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Романовський, Олександр Георгійович; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Резнік, Світлана Миколаївна; Солодовник, Тетяна ОлександрівнаУ статті визначено статистично значущу різницю сприйняття студентами професійно важливих утворень педагогів, ставлення до якості викладання яких у студентів було позитивним та негативним. Загалом середній ранг професійно важливих утворень для педагогів, яких студенти оцінюють позитивно, коливається біля 80, а для педагогів, яких студенти оцінюють негативно, біля 30. Між всіма професійно важливими утвореннями, які оцінювали студенти у педагогів, є достатньо сильний кореляційний зв'язок. Можна припустити, що розвиток сукупності визначених нами професійно важливих утворень буде мати значення для позитивної оцінки студентами педагога як такого, що відрізняється високою якістю викладання.