2009
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6959
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Інвестиційні аспекти державного антикризового управління промисловим комплексом(НТУ "ХПІ", 2009) Майборода, О. Є.; Майборода, О. В.На підставі аналізу основних соціально-економічних показників розвитку держави та практичного застосування спеціальних режимів інвестиційної діяльності запропоноване використання інвестиційно-інноваційної моделі антикризового управління, яка забезпечить сприятливі умови для виходу промислового комплексу України з кризи.Документ Розвиток діагностичної функції управлінського обліку(НТУ "ХПІ", 2009) Садовська, І. Б.В статті розглянуто питання розвитку функцій управлінського обліку в контексті глобальної економічної системи. Визначено діагностичну функцію як пріоритетну. Досліджено і обгрунтовано переваги даної функції і роль в інформаційному забезпеченні сучасного менеджменту вітчизняних підприємств з врахуванням проблем перехідної економіки. Наведено основні риси економічної діагностики і процедуру реалізації діагностичної функції.Документ Формування економічної категорії "виробничий потенціал"(НТУ "ХПІ", 2009) Квятковська, Л. А.Об'єктом дослідження є формування понятійного апарату складної економічної категорії "виробничий потенціал" з врахуванням його значення для оптимізації діяльності підприємства в умовах ринкового середовища. Визначення виробничого потенціалу дається в результаті синтезу ресурсного, структурного, цільового підходу до визначення його сутності.Документ Сучасні заходи щодо удосконалення системи підбору та розстановки персоналу в організації(НТУ "ХПІ", 2009) Везденьов, М. С.; Кульминський, А. К.В роботі розглядається універсальна система підбору та розстановки персоналу в організації, а також формула для розрахунку економічного ефекту віз зменшення плинності кадрів.Документ Економетричні моделі оцінки ефективності різних видів реклами в рамках маркетингових комунікацій(НТУ "ХПІ", 2009) Норік, Л. О.; Гусаченко, К. В.Розглядаються способи оцінки ефективності реклами. Запропоновано та наведено приклад реалізації методичного підходу до оцінки ефективності рекламної діяльності підприємства на основі економетричних моделей, що дозволяють виявити вплив комплексу різноманітних рекламних заходів на прибуток підприємства.Публікація Моделювання ефективної дивідендної політики акціонерного товариства(НТУ "ХПІ", 2009) Федотова, Ксенія Олександрівна; Горовий, Дмитро АнатолійовичРозроблено концепцію формування дивідендної політики підприємства в сучасних умовах. Запропоновано методичні рекомендації щодо формування ефективної дивідендної політики з використаннямметодубагатокритеріальної оптимізації для визначення розмірудивідендних виплат.Документ Технології моделювання взаємодії учасників промислово-фінансової групи(НТУ "ХПІ", 2009) Федорова, Ю. В.У статті розроблено заходи щодо вдосконалення економіко-фінансового механізму взаємодії учасників технологічного ланцюжка в рамках промислово-фінансової групи.Публікація Розробка моделі побудови системи знижок(НТУ "ХПІ", 2009) Семенець, А. О.В статті розглянуті проблеми формування моделі системи знижок. З цією метою розроблені математичні моделі для розрахунку різних значень знижок.Документ Обґрунтування вибору варіантів розробки програми щодо підвищення економічної ефективності діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2009) Сікєтіна, Наталія ГеннадіївнаДанная статья посвящена вопросу оценки экономической эффективности деятельности машиностроительных предприятий. Представленный в статье метод количественной оценки экономической эффективности с учетом неценовых факторов конкурентоспособности продукции позволит повысить степень объективности оценки экономической эффективности деятельности предприятий, а также планировать стратегические результаты их деятельности.Публікація Мікроекономічний рівень реакції на глобальну економічну кризу(НТУ "ХПІ", 2009) Єгорова, Ю. В.; Назаренко, Олена Василівна; Решетняк, Наталя БорисівнаСтаттю присвячено проблемі розробки спеціальної антикризової стратегії підприємства. Економічні кризи вимагають відмови від стратегії досягнення стабільності на користь стратегії визначення пріоритетів, стимулювання оригінальних рішень за рахунок власного інтелектуального капіталу.