Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я (MicroCAD) : міжнародна науково-практична конференція
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31502
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Методи ціноутворення(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Климентова, Марія Віталіївна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаВизначено, що бренд університету визначається як унікальна ідентичність та репутація цього навчального закладу, яка впливає на сприйняття його студентами, випускниками, педагогічним персоналом, потенційними студентами, батьками та громадськістю загалом. Створення сильного бренду для університету є ключовим для залучення та збереження найкращих студентів і забезпечення успіху навчального закладу в цілому.Документ Ринок інформаційних послуг(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Копиця, Андрій Олегович; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаПропоновані до використання фактори розвитку ринку інформаційних послуг взаємодіють і формують розвиток ринку інформаційних послуг, визначаючи його динаміку, темпи зростання та напрямки розвитку. Тому вивчення цих факторів і їх впливу на ринок є важливим для бізнесу, науки та громадськості.Документ Бренд університету(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мирошник, Тетяна Олександрівна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаВизначено, що бренд університету визначається як унікальна ідентичність та репутація цього навчального закладу, яка впливає на сприйняття його студентами, випускниками, педагогічним персоналом, потенційними студентами, батьками та громадськістю загалом. Створення сильного бренду для університету є ключовим для залучення та збереження найкращих студентів і забезпечення успіху навчального закладу в цілому.Публікація Дослідження собівартості продукції(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Чернишенко, Олена Іванівна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаВ науковій доповіді доведено, що зниження собівартості може відігравати важливу роль у досягненні ринкового успіху для підприємства. Витрати на виробництво можуть створити конкурентну перевагу, що суттєво впливає на комерційні показники виробничої діяльності підприємства.