Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я (MicroCAD) : міжнародна науково-практична конференція

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31502

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Інтелектуальні технології
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бердос, Максим Петрович; Косенко, Андрій Васильович
    Інтелектуальні технології охоплюють широкий спектр інноваційних інструментів і методів для вирішення складних завдань. В доповіді особлива увага приділена машинному навчанню (Machine Learning). Це підгалузь штучного інтелекту, яка дозволяє комп'ютерам вчитися з даних і досвіду, а не явно програмуватися для виконання певних завдань. Машинне навчання використовується для прогнозування, класифікації, аналізу даних, рекомендаційних систем та інших задач.
  • Ескіз
    Документ
    Комерційна сприйнятливість
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Дюжев, Олександр Вікторович; Косенко, Андрій Васильович
    Комерційна сприйнятливість визначається як здатність підприємства привертати увагу та зберігати інтерес споживачів до своїх товарів чи послуг. Комерційна сприйнятливість підприємства включає в себе такі аспекти, як створення сильного бренду, розробка ефективних маркетингових стратегій, підтримка високої якості продукції та послуг, а також побудова довгострокових відносин із клієнтами.
  • Ескіз
    Документ
    Управлінські конфлікти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Остапенко, Денис Сергійович; Косенко, Андрій Васильович
    Доведено, що ефективне управління конфліктами включає в себе: розуміння причин конфлікту, тобто важливо аналізувати корінні причини конфлікту, щоб розробити ефективні стратегії врегулювання; створення відкритого середовища: створення атмосфери відкритості та взаєморозуміння сприяє запобіганню конфліктів; використання конструктивних методів вирішення: застосування таких методів, як переговори, компроміси і медіація, допомагає вирішити конфлікт.