Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я (MicroCAD) : міжнародна науково-практична конференція

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31502

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 16
  • Ескіз
    Публікація
    Актуальні проблеми діагностування маркетингової діяльності підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Деревянко, Єлизавета; Корзанов, Микита; Ларка, Людмила Сергіївна
    Визначено основні напрями експрес-діагностики маркетингової діяльності підприємства. Сформульовано основні критерії відповідності для методичного забезпечення експрес-діагностики маркетингової діяльності підприємства
  • Ескіз
    Публікація
    Цифровізація маркетингових досліджень в умовах воєнного стану
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Коломоєць, Анастасія; Аксьонов, Денис; Ларка, Людмила Сергіївна
    Досліджено вплив воєнного стану в Україні на темпи цифоровізації маркетингової діяльності. Визначено метрики маркетингової діяльності на етапі діагностування проблеми маркетингового дослідження. Обґрунтовано доцільність проведення онлайн досліджень за умов воєнного стану. Показані можливості мінімізації інформаційних ризиків за рахунок інструментів цифрового маркетингу
  • Ескіз
    Публікація
    Роль маркетингового потенціалу підприємства в системі антикризового менеджменту
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Рахова, Єлизавета; Ларка, Людмила Сергіївна
    Сформульовано ключову умову підвищення ефективності стратегії управління потенціалом підприємства. Проаналізовано місце стратегії управління маркетинговим потенціалом підприємства у стратегічному наборі підприємства. Визначено маркетинговий інструментарій, який сприяє посиленню маркетингового потенціалу підприємства у межах концепції антикризового управління.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості рекламної діяльності в системі міжнародного бізнесу
    (Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2024) Слєпцов, Олександр; Прядка, Анастасія; Ларка, Людмила Сергіївна
    Систематизовані основні характеристики глобалізаційних змін на ринку реклами. Досліджені ключові тенденції світового ринку реклами. Визначено необхідність дотримання балансу між стандартизацією через глобалізацію та адаптацією до цільової аудиторії окремої країни
  • Ескіз
    Публікація
    Цифрові інструменти управління результативністю маркетингової діяльності підприємства у воєнний час
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-05) Шаруділова, Дар'я П.; Воронько, Анастасія; Ларка, Людмила Сергіївна
    Визначено основні напрями підвищення ефективності управління результативністю маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано вплив воєнного стану на маркетингові ризики маркетингової діяльності
  • Ескіз
    Публікація
    Специфіка маркетингової діяльності закладів освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Владимирова, В. І.; Ларка, Людмила Сергіївна
    Досліджено специфіку маркетингу освітніх послуг. Проаналізовано роль офіційного сайту закладу освіти у просуванні освітніх послуг. Охарактеризовано складові комплексу маркетингу для закладу освіти.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингова діагностика в системі превентивного антикризового маркетингу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Ларка, Людмила Сергіївна
    Систематизовано ключові напрями антикризового маркетингу. Наведені кількісні та якісні показники ефективності маркетингових досліджень, які доцільно застосовувати у межах діагностики маркетингової діяльності підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові аспекти розвитку підприємств галузі пивоваріння в умовах воєнного стану
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Семенюк, К. О.; Ларка, Людмила Сергіївна
    Визначено специфіку управління маркетинговою діяльністю підприємств галузі пивоваріння в умовах воєнного стану. Сформульовано ключові напрями розвитку підприємств галузі пивоваріння.
  • Ескіз
    Публікація
    Вплив лояльності споживачів на конкурентну позицію підприємства В2В
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Чаплигіна, Любов Вікторівна; Ларка, Людмила Сергіївна
    Досліджено особливості формування програми лояльності споживачів на ринку В2В. Систематизовано фактори, які впливають на конкурентну позицію підприємства В2В на цільових ринках збуту.
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегічні бізнес-одиниці підприємства як об’єкт економічного управління
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Худещенко, Альона Ігорівна; Ларка, Людмила Сергіївна