Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я (MicroCAD) : міжнародна науково-практична конференція
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31502
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Знання бренду як ефект медіакомунікації(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Байдак, Тетяна МихайлівнаДокумент Способи просування у соціальних мережах(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Гордієнко, В. О.; Степуріна, Світлана ОлександрівнаДокумент Перспективи використання таргетованої та контекстної реклами при просуванні товарів та послуг(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Шептуха, О. М.Документ Аналіз існуючих сервісів налаштування таргетованої реклами(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Майдебура, Д. О.; Мельник, Каріна Володимирівна; Борисова, Наталя ВолодимирівнаПублікація Сучасні INTERNET-технології просування брендів: теоретичний аспект(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Стригуль, Антон Андрійович; Стригуль, Лариса СтаніславівнаСтрімке впровадження інформаційного забезпечення соціального маркетингу (SMM) докорінно змінило концепцію просування брендів на ринках України. Таргетована реклама - це реклама, спрямована на цільову аудиторію, яка відповідає певному набору вимог, заданому рекламодавцем. Розглянуто основні види та особливості таргетованої реклами.