2017

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28160

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Підходи до оцінювання компетентностей та вимірювання результатів навчання освітніх програм
    (НТУ "ХПІ", 2017) Оборський, Геннадій Олександрович; Перпері, Людмила Михайлівна; Голобородько, Ганна Михайлівна
    Розглянуто підходи до оцінювання компетентностей та вимірювання результатів навчання на рівнях освітніх програм та окремих освітніх компонент за допомогою використання побудов дерев для аналізу співвідношення: компетентності – програмні результати навчання – результати навчання освітніх компонент. Запропоновано матрицю оцінювання відповідності результатів навчання, яка може бути використана в якості ефективного інструменту для оцінювання якості результатів навчання на етапі розробки освітніх програм.