2017
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28160
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Підходи до оцінювання компетентностей та вимірювання результатів навчання освітніх програм(НТУ "ХПІ", 2017) Оборський, Геннадій Олександрович; Перпері, Людмила Михайлівна; Голобородько, Ганна МихайлівнаРозглянуто підходи до оцінювання компетентностей та вимірювання результатів навчання на рівнях освітніх програм та окремих освітніх компонент за допомогою використання побудов дерев для аналізу співвідношення: компетентності – програмні результати навчання – результати навчання освітніх компонент. Запропоновано матрицю оцінювання відповідності результатів навчання, яка може бути використана в якості ефективного інструменту для оцінювання якості результатів навчання на етапі розробки освітніх програм.