2017
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28160
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Аспекти формування критеріїв оцінки якості освітніх послуг(НТУ "ХПІ", 2017) Перпері, Людмила Михайлівна; Оборський, Геннадій Олександрович; Паленний, Юрій Григорович; Голобородько, Ганна МихайлівнаПроаналізовано складові забезпечення якості, які пов’язані з визначенням вимог до якості освітніх послуг усіх зацікавлених сторін; провадженням внутрішніх нормативних документів стосовно різних видів діяльності в сфері забезпечення якості ЗВО; отриманням даних і інформації при проведенні моніторингу, вимірюванні, аналізі, оцінюванні; оцінкою якості; підтвердженням відповідності та сертифікації. Розглянуто два підходи до формування критеріїв оцінки якості освітніх послуг та визначено необхідність врахування потреб безпосередніх споживачів цих освітніх послуг.Документ Підходи до оцінювання компетентностей та вимірювання результатів навчання освітніх програм(НТУ "ХПІ", 2017) Оборський, Геннадій Олександрович; Перпері, Людмила Михайлівна; Голобородько, Ганна МихайлівнаРозглянуто підходи до оцінювання компетентностей та вимірювання результатів навчання на рівнях освітніх програм та окремих освітніх компонент за допомогою використання побудов дерев для аналізу співвідношення: компетентності – програмні результати навчання – результати навчання освітніх компонент. Запропоновано матрицю оцінювання відповідності результатів навчання, яка може бути використана в якості ефективного інструменту для оцінювання якості результатів навчання на етапі розробки освітніх програм.