2017

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28160

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Аспекти формування критеріїв оцінки якості освітніх послуг
    (НТУ "ХПІ", 2017) Перпері, Людмила Михайлівна; Оборський, Геннадій Олександрович; Паленний, Юрій Григорович; Голобородько, Ганна Михайлівна
    Проаналізовано складові забезпечення якості, які пов’язані з визначенням вимог до якості освітніх послуг усіх зацікавлених сторін; провадженням внутрішніх нормативних документів стосовно різних видів діяльності в сфері забезпечення якості ЗВО; отриманням даних і інформації при проведенні моніторингу, вимірюванні, аналізі, оцінюванні; оцінкою якості; підтвердженням відповідності та сертифікації. Розглянуто два підходи до формування критеріїв оцінки якості освітніх послуг та визначено необхідність врахування потреб безпосередніх споживачів цих освітніх послуг.
  • Ескіз
    Документ
    Підходи до оцінювання компетентностей та вимірювання результатів навчання освітніх програм
    (НТУ "ХПІ", 2017) Оборський, Геннадій Олександрович; Перпері, Людмила Михайлівна; Голобородько, Ганна Михайлівна
    Розглянуто підходи до оцінювання компетентностей та вимірювання результатів навчання на рівнях освітніх програм та окремих освітніх компонент за допомогою використання побудов дерев для аналізу співвідношення: компетентності – програмні результати навчання – результати навчання освітніх компонент. Запропоновано матрицю оцінювання відповідності результатів навчання, яка може бути використана в якості ефективного інструменту для оцінювання якості результатів навчання на етапі розробки освітніх програм.