2017
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28160
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Визначення оптимальних режимів руху електровозу з вантажним потягом, що обладнаний асинхронними тяговими двигунами на ділянці колії з встановленим графіком руху та профілем(НТУ "ХПІ", 2017) Петренко, Олександр МиколайовичВ роботі розроблено методику визначення оптимальних режимів руху електровозу, що обладнаний асинхронними тяговим двигунами та вантажним потягом для ділянки колії с заданим графіком руху на основі метода Гамільтона-Якобі-Беллмана. Визначення оптимальних режимів роботи тягового приводу було обрано комбінований метод: глобальний пошук здійснюється генетичним алгоритмом з одноточечним кросовером і селекцією за принципом рулетки. На завершальному етапі роботи оптимізаційної процедури уточнення оптимуму здійснюється методом Нелдера-Міда.Документ Визначення енергетичних параметрів руху електрорухомого складу з асинхронним тяговим двигуном(НТУ "ХПІ", 2017) Петренко, Олександр МиколайовичВ роботі встановлені залежності для визначення енергетичних показників електрорухомого складу: витрати енергії, сили тяги та опору, пройдений шлях. Введено поняття функції, що визначає режим роботи тягового приводу, яка значно спрощує розрахунки витрати енергії електрорухомим складом. Розглянуто різноманітні підходи до визначення складових опору руху, що застосовуються, як вітчизняними так і закордонними фахівцями.Документ Моделювання теплових процесів у тяговому асинхронному двигуні вантажного електровозу при русі на ділянці колії с заданим профілем та графіком руху(НТУ "ХПІ", 2017) Петренко, Олександр Миколайович; Любарський, Борис ГригоровичРозроблено методику моделювання теплових процесів у тяговому асинхронному двигуні на прикладі його застосування у вантажному електровозі при русі на ділянці колії з заданим профілем та графіком руху. Особливістю цієї методики є розрахунок теплових режимів двигуна, здійснюється на основі еквівалентної теплової схеми заміщення з використанням методу вузлових потенціалів для електричних кіл. На їх підставі для запропонованої універсальної еквівалентної теплової схеми заміщення складена система диференціальних рівнянь теплового балансу.