2017
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28160
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Модель експертного оцінювання якісного стану технічної системи(НТУ "ХПІ", 2017) Волков, Сергій Леонідович; Казакова, Надія Феліксівна; Асабашвілі, Суліко ДмитровичВ роботі запропоновано модель експертної системи яка здійснює моніторинг та діагностику якісного стану технічної системи та пропонує рішення щодо усунення причин його зниження. Наведено математичні вирази реалізації продукційної і прецедентної моделей прийняття рішень. У якості прикладу запропоновано параметричне представлення множини прецедентів у вигляді множини кортежів та його вибір методом найближчого сусіда з використанням Евклідової метрики. Запропоновано правило вибору прецеденту.Документ Корреляционно-спектральная модель контроля автокогерентности термодинамических процессов(НТУ "ХПИ", 2017) Кропачек, Ольга ЮрьевнаУсовершенствована математическая модель для расчёта коэффициента автокогерентности с целью выявления частотной и временной нестационарности переходных случайных тепловых процессов. Показана возможность использования коэффициента частотной нестационарности по сдвигу для контроля экстремальных значений многомерных тепловых процессов при существенных ограничениях интервала времени наблюдения. Доказана возможность экстраполяции контролируемых многомерных термодинамических параметров по усовершенствованным коэффициентам автокогерентности с использованием вероятностно обоснованной процедуры локального прогнозирования.Документ Оцінка ефективності автоматизованої системи моніторингу технічного стану обладнання тягових підстанцій(НТУ "ХПІ", 2017) Сиченко, Віктор Григорович; Міронов, Д. В.На сьогоднішній день ситуація в електроенергетичній інфраструктурі залізничного транспорту України досить складна: значна частина обладнання, що знаходиться в експлуатації, вже вичерпала свій ресурс і потребує заміни або поетапної реконструкції та оновлення. Розвиток швидкісного і високошвидкісного руху та зростання його інтенсивності вимагають впровадження нових методів діагностики технічного стану обладнання та вдосконалення існуючої системи технічного обслуговування та ремонту пристроїв електропостачання. При цьому постає важливе питання оцінки ефективності та доцільності впровадження даних методів. В даній роботі проведена оцінка ефективності автоматизованої системи моніторингу технічного стану обладнання тягових підстанцій. Розраховані фінансові витрати на впровадження даного комплексу та строк його окупності при технічному обслуговуванні швидкодіючих вимикачів постійного струму ВАБ-43.Документ Тестопридатність кінцевих вузлів контролю в комп`ютерних системах діагностики технологічних параметрів(НТУ "ХПІ", 2017) Смолін, Юрій ОлександровичРозглянуто основні критерії кількісної оцінки тестуємості цифрових схем на етапі проектування. Показано, що кінцеві вузли пристроїв контролю і діагностики реалізуються за однією загальною структурною схемою. Обрано метод визначення якості тестування та запропоновано методику розрахунків кількісних показників тестопридатності цифрових схем вузлів контролю комп’ютерних систем діагностики технологічних параметрів. Наведено приклад цифрової комбінаційної схеми і результати її аналізу тестуємості за запропонованою методикою. Розглянуто шляхи підвищення показників тестопридатності в кінцевих вузлах контролю. Визначені переваги та недоліки пропонуємої методики.Документ Удосконалення діагностики візків залізничних транспортних засобів(НТУ "ХПІ", 2017) Маслієв, Вячеслав Георгійович; Мартинов, Ігор Ернстович; Шовкун, Вадім ОлександровичЗапропоновано стенд, що дозволяє проводити складання візків після ремонту таким чином, щоб забезпечити встановлення колісних пар у їх номінальне положення відносно рами візка. Пропонується ввести проведення такого діагностування перш за все для візків вантажних вагонів із трьохелементними рамами, що експлуатуються на Укрзалізниці. Це суттєво зменшить їх негативний вплив на колію в частині бічного зносу рейок, та зменшить знос гребенів колісних пар. Запропоновано конструкцію візка вантажного вагону, який обладнано жорстким у площині колії зв’язком бічних рам, що зберегатиме геометрію рами і завадить їх взаємному забіганню та сприятиме зменшенню зносів гребенів коліс і рейок.Документ Концепція діагностики механізму мобільного верстата – робота для створення його еталонної моделі(НТУ "ХПІ", 2017) Ковалевський, Сергій Вадимович; Ковалевська, Олена СергіївнаПропонується концепція діагностики механізму мобільного верстата-робота на основі нейромережевої моделі, що дозволяє оперативно враховувати змінну виробниче середовище. Запропоновано новий підхід із застосуванням спектрального аналізу функцій поглинання механізмом верстата - робота збудженої акустичної хвилі в заданому діапазоні. Встановлено, що спектр власних порушених коливань об'єкта є найбільш інформативним щодо різних властивостей і параметрів об'єкта. Представлені зразки амплітудно-частотних характеристик при позиціонуванні механізму експериментально стенду по характерних точках робочого простору.