2017

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28160

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Інвестиційна привабливість підприємства як об'єкт оцінювання
    (НТУ "ХПІ", 2017) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Струк, Владислав Васильович
    У статті розглянуто теоретико-економічна сутність поняття "інвестиційна привабливість підприємства" на основі узагальнення наявних трактувань та визначено його основні змістові характеристики. Приведені методики оцінки інвестиційної привабливості країни та важливість оцінки для інвесторів, при виборі країни інвестування. Проаналізовано науково-методичні підходи до оцінки інвестиційної привабливості підприємства та виділено їх оснівні переваги та недоліки. Узагальнено послідовність основних етапів оцінки інвестиційної привабливості підприємства. Сформовано перелік найбільш загальних процесів інформаційно-аналітичного забезпечення щодо оцінки інвестиційної привабливості підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Зміст та основні цілі стимулювання збуту на підприємстві
    (НТУ "ХПІ", 2017) Гончаров, Валентин Євгенович
    Стаття присвячена висвітленню сутності стимулювання підприємства, як важливої складової для забезпечення ефективного його функціонування, а також проаналізовано головні завдання, та основні переваги та недоліки заходів, які використовуються у системі стимулювання збуту. У статті розглянуто зміст стимулювання збуту продукції підприємства, його цілі та завдання. Виявлено, що стимулювання збуту ‒ це система короткострокових спонукальних заходів на тимчасовій або територіальній основі, що чинить вплив на трьох учасників ринку (споживачів, торгових посередників, торговий персонал), яка покликана стимулювати негайне здійснення покупки і прискорений збут продукції. Наведена характеристика сучасних засобів і прийомів стимулювання збуту. Розглянуто класифікацію стимулювання збуту продукції підприємства за виникненням і впливом на покупців. Дістали подальшого розвитку теоретичні положе ння стимулювання збуту, в тому числі визначення його основних напрямків.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність та основні характеристики збутової діяльності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2017) Азарова, Аліна Сергіївна; Лінькова, Олена Юріївна
    В статті досліджено особливості збутової діяльності підприємств та її сутність. На основі аналізу й узагальнення підходів різних наукових шкіл термін "збут" систематизовано за 7 класифікаційними ознаками: маркетингова комунікація; вид комерційної діяльності підприємства; дистрибуція; процес організації оптової торгівлі; продаж товарів; організація ринкових зв'язків між учасниками ринку; процес безпосереднього спілкування продавця та покупця. В статті також систематизовано наукові підходи до визначення поняття "збутова діяльність підприємства" класифіковано за 6 групами: процес організації торгової діяльності; дистрибуція; процес маркетингової діяльності; система організації продажу товару, його доставка споживачу та післяпродажне обслуговування; вид організаційно-економічної діяльності, спрямованої на підвищення ефективності реалізації продукції; система формування попиту, стимулювання збуту та організації товарного обміну.
  • Ескіз
    Документ
    Бізнес-етика трудових відносин на підприємстві як напрямок психології управління
    (НТУ "ХПІ", 2017) Юр'єва, Ірина Анатоліївна; Вакулюк, Вікторія Романівна; Пархоменко, Марія Олексанрівна
    Запропоновано аналіз впровадження елементів бізнес-етики в трудових відносинах на підприємстві як напрямок забезпечення елементів психології управління. Визначено актуальність тематики, мета та методи дослідження. Надана характеристика елементів бізнес-етики та підходів психології управління поведінки працівників на підприємстві. Досліджені чинники, які впливають на систему етичної поведінки на підприємстві. Зроблено висновки щодо впровадження системи бізнес-етики на підприємстві та можливості застосування цих принципів у груповій поведінки працівників підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Значение бизнес-культуры, социальной ответственности в повышении эффективности предпринимательской деятельности
    (НТУ "ХПИ", 2017) Смоловик, Раиса Федоровна
    В статье рассмотрены основные особенности организации предпринимательской деятельности в сфере обслуживания; требования, предъявляемые к профессиональной подготовке менеджмента и сотрудников, указанных предприятий; отмечена важная роль в организации предпринимательской деятельности социальной ответственности, культуры и философии. Особо подчеркивается, что специалист в области организации, управления производством должен владеть навыками и приемами делового общения; анализа конфликтных ситуаций; уметь с помощью слова убеждать, аргументировать, достигать согласия; осуществлять "психологическую терапию". Умение говорить, быть правильно понятым, слушать и понимать, ненавязчиво убеждать, создавать доверительные отношения, искренне сочувствовать – все это важнейшие характеристики делового общения. Удовлетворять таким требованиям может только тот руководитель, который постоянно совершенствует свои знания, умения, никогда не останавливается на достигнутом.
  • Ескіз
    Документ
    Адаптивная система управления предприятием в кризисных условиях
    (НТУ "ХПИ", 2017) Хаустова, Ирина Евгеньевна
    Сущность понятия адаптивного управления определена как управленческая деятельность, организованная в взаимосвязанный комплекс действий субъектов функционирования, направленный на поддержание уровня конкурентоспособности посредством реализации механизма управления инновационными процессами на основе наблюдения за состоянием системы управления. Рассмотрены функции системы адаптивного управления. Проанализированы основные показателям качества для системы управления предприятием.
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження сутності мотиваційних теорій: сучасні, теорії атрибуції та поля
    (НТУ "ХПІ", 2017) Гуцан, Олександр Миколайович
    У статті розглядаються комплекс підходів до сучасного розуміння системи теорій мотивації з різних позицій. Сучасні теорії відходять від класичного (тобто змістовного й процесуального) розуміння мотивації, що розширює розуміння проблеми мотивації. Теорії атрибуції пояснюють мотиваційну поведінку та взаємодію з підприємством сукупністю дії зовнішніх і внутрішніх сил. Мотиваційні теорії поля виходять з позиції, що виробничо-функціональна взаємодія працівника та фірми формуються під дією "поля", тобто якогось середовища (або сукупності декількох середовищ), яке впливає на людину та формують його дії.
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегія оптимізації витрат на підприємстві в умовах кризи
    (НТУ "ХПІ", 2017) Дергач, Аріна Павлівна; Васильцова, Світлана Олександрівна
    Будь-яке підприємство намагається отримати більший дохід від своєї діяльності, і, отже, скоротити витрати на виробництво і реалізацію продукції. Тому облік і оптимізація витрат є одним з найважливіших аспектів в діяльності підприємства. Особливо це важливо в умовах нестабільності і кризи. У даній статті розглядаються класифікація витрат на підприємстві, їх складова в собівартості продукції, аспекти формування витрат підприємства. Собівартість являє собою грошову форму вираження витрат і характеризує ступінь використання ресурсів на підприємстві, тому є одним з найважливіших показників ефективності діяльності. Результатом роботи є розробка стратегії підприємства в кризовій ситуації. Його основою є зниження собівартості продукції за рахунок оптимізації витрат.