2017
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28160
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Визначення оптимальних значень кута нахилу кузова швидкісного електрорухомого складу(НТУ "ХПІ", 2017) Єріцян, Багіш Хачикович; Любарський, Борис ГригоровичДинамічний вплив рухомого складу на шлях в кривих ділянках відрізняється від впливу на нього в прямих тим, що з'являються додаткові сили. Розроблено методику визначення оптимального кута нахилу, що включає максимізацію цільової функції за визначенням швидкості руху в залежності від кута нахилу для встановлених значень радіуса кривої і підвищення рейки, а також обмеження по різниці навантажень на рейки шляху, по стійкості екіпажу при проходженні кривих, по допустимому навантаженні на рейки і по вписування екіпажу в криві ділянки колії.Документ Комп'ютерне моделювання оптимально-раціонального проектування тривальних коробок передач(НТУ "ХПІ", 2017) Бондаренко, Олексій Вікторович; Устиненко, Олександр Віталійович; Клочков, Ілля Євгенович; Храмцова, Ірина ЯківнаСтаття присвячена задачі комп’ютерного моделювання оптимально-раціонального проектування тривальних коробок передач за критеріями мінімальних міжосьової відстані, довжини та маси з врахуванням навантажувальної здатності основних елементів. Розроблено комп’ютерну модель оптимально-раціонального проектування тривальних коробок передач, яка включає всі аспекти проектування за рекомендованою комбінованою методикою на основі суміщення методів ЛПτ-пошуку та звуження околів, що дає змогу спростити процес проектування та никнути недоліків цих двох методів, а також організацію багаторівневого зондування, яке дає змогу значно збільшити кількість пробних точок для підвищення точності отриманих даних. Надано основні схеми та блок-схеми елементів алгоритму. Реалізація комп'ютерної моделі здійснювалася у програмному середовищі Delphi 7.Документ Оптимізація розкладу проектів зворотного інжинірингу стандартизованих виробів(НТУ "ХПІ", 2017) Іванов, Віктор Володимирович; Чумак, Наталія ВолодимирівнаРозроблено когнітивну модель управління проектом зворотного інжинірингу, що включає необхідне метрологічне обладнання, програмне забезпечення, команду проекту, а також евристичні методи управління проектом. Розвязано питання щодо визначення стандартів, за якими виготовлено виріб або його вузли та деталі за допомогою евристичних методів, базованих на застосуванні когнітивних карт та на базі моделей розпізнавання образів. Розглянута послідовність операцій та встановлено, що використання логічного зв’язку старт-старт для груп операцій, метрологів та інженерів дозволяє суттєво скоротити загальну кількість метрологічних операцій. Також встановлено, що оптимізація бюджету повністю визначається оптимізацією потрібних чоловіко-годин метрологів та інженерів. Для розв’язання задачі оптимізації сформована цільова функція.Документ Комп’ютерна модель багатокритеріального раціонального проектування циліндричних двоступінчастих редукторів(НТУ "ХПІ", 2017) Бондаренко, Олексій Вікторович; Устиненко, Олександр Віталійович; Клочков, Ілля ЄвгеновичСтаття присвячена задачі комп’ютерного моделюванню раціонального проектування широко розповсюджених зубчастих циліндричних двоступінчастих редукторів при декількох критеріях. Розглядаються питання пошуку оптимально-раціональних геометричних параметрів, які задовольняють декільком критеріям якості. Усі складності компонування та взаємозв’язок параметрів унеможливлюють їх вибір без використання підходів математичної оптимізації. Використання відомого псевдо-випадкового методу ЛПt-пошуку з авторською модифікацією дало змогу уникнути проблем пов’язаних з дискретністю та кількістю параметрів. Для розв’язання вказаної задачі було сформовано постановку задачі та вказані параметри проектування з обмеженнями, записані критерії та запропоновано підхід переходу від багатокритеріальної до однокритеріальної задачі. Підхід базується на аналізі пробних точок, що отримані при використанні ЛПt-пошуку, та подальшій обробці отриманої інформації. Запропоновано підхід переходу від багатьох критеріїв до одного за допомогою введення проектувальником шкали важливості та призначення важливості кожного з критеріїв, і знаходження для кожної пробної точки відносного зміщення бажаного розв’язання, що й пропонується використовувати у якості об’єднуючого критерію. Надано основні схеми та блок-схеми елементів алгоритму. Реалізація комп'ютерної моделі здійснювалася у програмному середовищі Delphi 7.