2017
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28160
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Методика спрощеного обчислення теплового стану металу при прокатці тонкого листа(НТУ "ХПІ", 2017) Тришевський, Олег Ігорович; Салтавець, Микола ВільямовичДля сучасних двошарових валків з заевтектоїдної сталі, в системі координат, в якій вісь горизонтального валка поєднана з віссю у, розроблена методика спрощеного обчислювання теплового стану металу при прокатці тонкого листа, згідно з якою для отримання результатів у числовому вигляді в створених математичних моделях теплообміну полоси під час прокатки переходять від диференційних рівнянь з частковими похідними до відповідних рівнянь в кінцевих від'ємностях. Рівняння в кінцевих від'ємностях отримують шляхом заміни похідних їх від'ємностями. Загальний тепловий стан металу може бути побудований на основі отриманих залежностей для одномірних задач.Документ Влияние особенностей учета геометрии поршня дизеля на его расчетную теплонапряженность(НТУ "ХПИ", 2017) Ариан, Расул; Пылев, Владимир Александрович; Ткаченко, Сергей АлександровичВ работе выполнен многовариантный анализ температур и термических напряжений для поршня дизеля 4ЧН12/14. Рассмотрены уточненный и упрощенный варианты описания геометрии поршня в зоне его кромки камеры сгорания. Показано, что при повышении уровня форсирования двигателя возникает необходимость предварительной проверки допустимости применения упрощенных геометрических моделей. Полученные результаты позволяют осуществлять переход от концепции гарантированного обеспечения ресурса на начальных стадиях проектирования к концепции работы материалов на пределе прочности.Публікація Аналіз теплового стану різних модифікацій рудникового тягового двигуна постійного струму типу ДТН-45/27(НТУ "ХПІ", 2017) Шайда, Віктор Петрович; Юр'єва, Олена Юріївна; Дзеніс, Сергій ЄвгеновичПроведено дослідження можливостей підвищення годинної потужності тягових двигунів постійного струму типу ДТН-45/27. Встановлено, що основним обмежувачем підвищення потужності є тепловий стан двигуна. Шляхом фізичного моделювання виконано оцінку теплового стану різних модифікацій двигуна. Визначено тупикові напрямки модифікації двигуна, визначено шляхи подальших досліджень.