Відокремлений структурний підрозділ "Харківський комп’ютерно-технологічний фаховий коледж НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/34012

Офіційний сайт http://ct-college.net

Від 2020 року коледж має назву Відокремлений структурний підрозділ "Харківський комп’ютерно-технологічний фаховий коледж Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (НАКАЗ № 53 ОД від 31.01.2020 року, попередня назва – Харківський комп’ютерно-технологічний коледж Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

Директор Дідух Ірина Іванівна.

Випускаючi спецiaльностi: Інженерія програмного забезпечення; Галузеве машинобудування; Прикладна механіка; Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка; Комп'ютерні науки та інформаційні технології.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційні технології та "техніки мислення"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Тарасенко, Ірина Валеріївна
    В статті досліджуються інформаційні технології, інформаційні процеси в культурі, різні смисли інформації. Здійснюється філософський аналіз та порівняння функціонування інформації в технічних пристроях та функціонування інформації в культурі. Розглядається застосув ання елементів теорії інформації для аналізу інформаційних та комунікативних процесів в культурі. В інформаційних технологіях застосовуються коди задля покращання точності, швидкості, кількості повідомлень. Шуми вважаються помилками, тому докладаються зусилля для їх уникнення. В інформаційних процесах в культурі культурні коди використовуються задля здійснення комунікації в культурі. Врахування сенсів, значень культурних кодів в повідомленнях при комунікації в культурі дозволяє зрозуміти створення нових значень, смислоутворення в культурі. Інформація в сучасній культурі має все більш широкі вплив, розповсюдження та застосування. Інформація виділяється як визначальний фактор в концепції інформаційного суспільства, в розумінні культури як знакової системи. Інформаційні процеси призводять до змін в розумінні раціональності, мислення людини в сучасній культурі. Раціональність доповнюється практичними, культурними формами освоєння світу. Знання потребує усвідомлення та асиміляції інформації в систему культури. Традиційна організація наукового знання змінюється. Знання презентується у вигляді проектів, що посилює практичну функціональність теорії. Поширення інформаційних технологій, зокрема комп’ютерної техніки, призводить до формування складного типу мислення, орієнтованого одночасно на багато об’єктів. Культура – є інформаційною системою, в просторі якої конституюються культурна та розумова діяльність сучасної людини.