2013
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2572
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Модель управління формуванням та використанням бренд-капіталу на промисловому підприємстві(НТУ "ХПІ", 2013) Воліков, В. В.; Ларка, Микола ІвановичУ статті запропоновано комплекс заходів, спрямованих на створення системи управління бренд-капіталом (СУБК). Виконано обґрунтування переваг СУБК-зорієнтованого підприємства, його кроків, направлених на запобігання прийняття персоналом стихійних або вузькоспеціалізованих управлінських рішень, з метою підвищення його конкурентних позицій на ринку, а також виявлення потенціалу, що впливає на загальну брендингову політику підприємства й економічну ефективність його діяльності.Документ Дослідження ефективності використання основних фондів підприємств(НТУ "ХПІ", 2013) Кайдалова, Г. О.; Ларка, Микола ІвановичУ статті досліджено ефективність використання основних виробничих фондів у процесі діяльності підприємств, що виробляють штампи та пресформи. Розглянуто існуючі методики розрахунку основних показників ефективності використання основних фондів. Розроблено комплекс пропозицій щодо поліпшення результатів їх використання на сучасному етапі розвитку економіки.Публікація Вибір оптимального методу розподілу непрямих витрат на промислових підприємствах(НТУ "ХПІ", 2013) Чернишенко, О. І.; Ларка, Микола ІвановичУ статті розглянуто методики розподілу непрямих витрат на промислових підприємствах для визначення собівартості одиниць продукції. Дано визначення непрямих витратат, розглянуто складові непрямих витрат. Зроблено висновок щодо вибору оптимального методу розподілу непрямих витрат.Публікація Сучасні тенденції та проблеми розвитку програм лояльності на споживчому ринку(НТУ "ХПІ", 2013) Ларка, Микола Іванович; Мірошник, Марія Володимирівна; Анохін, В. А.; Олійник, І. С.Проаналізовані теоретичні аспекти управління взаємовідносинами зі споживачами торгівельного центру (ТЦ) та проведена систематизація основних видів купівельної лояльності з деталізацією сучасного стану розвитку програм лояльності у роздрібному сегменті споживчого ринку України. Розроблено алгоритм методичного підходу до формування програми лояльності споживача торгівельного підприємства (ТП), на основі якого проведено соціологічні дослідження лояльності клієнтів ТЦ «Рост», «Караван» та «Таргет» м. Харкова.Документ Дослідження фінансових відносин і руху фінансових ресурсів у процесі господарської і торгової діяльності підприємств підйомно-транспортного устаткування(НТУ "ХПІ", 2013) Ларка, Микола Іванович; Мочалова, Маргарита СтаніславівнаУ статті досліджено фінансові відносини і рух фінансових результатів у процесі господарської і торгової діяльності підприємств учасників ринку вантажопідйомних машин. Розглянуто існуючі методики розрахунку основних показників фінансового стану промислових підприємств. Розроблено комплекс пропозицій щодо поліпшення їх фінансово-економічних результатів на сучасному етапі розвитку ринкової економіки.Документ Маркетингові стратегії виведення об’єктів інтелектуальної власності промислового підприємства на ринок(НТУ "ХПІ", 2013) Катков, Є. О.; Ларка, Микола ІвановичПроаналізовано маркетингові стратегії виведення інтелектуального продукту промислових підприємств на ринок, виконано вдосконалення та адаптацію стратегічних розробок в умовах мінливості сучасної ринкової кон'юнктури, а також запропоновано способи застосування маркетингових стратегічних розробок щодо виведення на ринок інтелектуального продукту вітчизняних промислових підприємств. Визначено основні напрямки маркетингових досліджень та умови їх застосування.Документ Резерви підвищення ефективності використання основних засобів підприємства(НТУ "ХПІ", 2013) Ларка, Микола Іванович; Горжій, Дар'я ОлександрівнаВ статті на основі наукових праць і публікацій розкрито роль основних засобів в діяльності підприємства, проаналізовано резерви та досліджено напрями підвищення ефективності використання основних засобів на підприємстві.Документ Персонал підприємства та методи його планування(НТУ "ХПІ", 2013) Ларка, Микола Іванович; Бондаренко, О. С.У статті досліджено основні підходи до планування персоналу підприємтсва, визначенне поняття «персонал підприємтсва», здійснено обгрунтування кожного з основних методів планування персоналу підприємтсва, оцінено важливість обгрунтованого вибору методу, запропоновано можливі варіанти розвитку кадрової політики підприємтсва.Документ Аналіз фінансовго стану підприємства як засіб підвищення ефективності його діяльності(НТУ "ХПІ", 2013) Ларка, Микола Іванович; Лісовська, Г. О.У статі розглянуто основні положення аналізу фінансового стану підприємства. Зроблено аналіз фінансової стійкості на прикладі ТОВ "Компанія МЛК", що займається продажем молочної та бакалійної продукції. Запропоновано засоби підвищення ефективності діяльності розглянутого підприємства.