2013
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2572
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Публікація Управління антикризовою діяльністю підприємства(НТУ "ХПІ", 2013) Брінь, Павло Володимирович; Черпак, А. Ю.У статті розглянуто роль та напрямок антикризової стратегії в системі управління підприємством. Здійснено структуризацію антикризових стратегій підприємства, надано характеристику основних етапів розробки антикризової стратегії. Представлено модель стратегічного управління підприємством.Публікація Диверсифікація господарської діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2013) Брінь, Павло Володимирович; Переходова, Л. О.У статті розглядаються причини і мотивації, за якими промислові компанії вдаються до стратегії диверсифікації. Досліджуються передумови і критерії диверсифікації промислових компаній, а також її вплив на забезпечення їх конкурентоспроможності. Аналізуються різні види диверсифікації, їх переваги та негативні сторони, що впливають на розвиток компанії.Документ Особливості надання та оцінювання логістичного сервісу(НТУ "ХПІ", 2013) Бондаренко, О. О.В статті розглянуто проблему надання логістичного сервісу, методику визначення рівня логістичного сервісу та вибору його оптимального рівня, проаналізовано стратегії логістичного сервісного обслуговування.Документ Доцільність використання форсайту для прогнозування розвитку вітчизняних аграрних формувань(НТУ "ХПІ", 2013) Руліцька, К. М.Запропоновано створення централізованої форсайт-структури в аграрному секторі економіки. Обґрунтовано, що форсайт слід розглядати, як багатоаспектне поняття, яке включає: складання плану, пошук ресурсів для його реалізації; вміння раціонально використовувати ресурси з метою досягнення запланованого тощо. Аргументована необхідність створення законодавчої бази для функціонування форсайт-формувань. Встановлено, що у стратегії розвитку аграрних формувань повинні поєднуватись різні за формами організації та розмірами виробників сільськогосподарської продукції концепціїПублікація Аналіз обгрунтування витрат на просування нового продукту на ринок(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2013) Сичова, Олена Євгенівна; Селегень, Н. Е.У статті розглянуто основні положення методів просування нового товару на ринок. Запропоновано для підприємства ДП «ХБТРЗ» один із цих методів.Публікація Цілі та засоби реалізації маркетингового аудиту(НТУ "ХПІ", 2013) Кучіна, Світлана Едуардівна; Частій, Дар'я ВладиславівнаУ статті розглянуто мету та засоби маркетингового аудиту, виявлено основні характеристики маркетингового аудиту - всеосяжність, систематичність, незалежність, періодичність. Запропоновано приблизний формат проведення комплексного маркетингового аудиту на підприємстві.Документ Організація виробничо-інноваційної діяльності: західна ідеологія та українські реалії(НТУ "ХПІ", 2013) Охріменко, О. О.У статті розглянуто теоретико-методичні підходи до організації виробничо-інноваційної діяльності промислових підприємств. Розкрито фактори впливу на перебіг інноваційних процедур. Узагальнено досвід організації інновацій за кордоном. Здійснено аналіз структури витрат у розрізі фаз інноваційної діяльності