2013
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2572
Переглянути
29 результатів
Результати пошуку
Документ Аналіз інноваційної активності підприємств України та стратегія формування корпоративного інноваційного потенціалу(НТУ "ХПІ", 2013) Матросова, Вікторія Олександрівна; Семенова, О. О.Стаття присвячена актуальній на сьогоднішній день проблемі інноваційного розвитку України. У статті розглянуто та проаналізовано становище України на світовому ринку, її сильні і слабкі сторони у сфері інноваційної діяльності, зазначено місце інноваційного потенціалу в системі управління підприємством. Визначено основні чинники, що впливають на формування корпоративного інноваційного потенціалу.Публікація Еколого-соціальна оцінка інтелектуально-інноваційних технологій(НТУ "ХПІ", 2013) Косенко, Олександра Петрівна; Долина, Ірина Володимирівна; Перерва, Петро ГригоровичРозроблено методичні підходи до врахування екологічних і соціальних факторів при визначенні ефективності інтелектуально-інноваційних технологій на базі ресурсного базису. Запропонована модель визначення економічного ефекту від впровадження нового технологічного процесу з урахування соціальних та екологічних чинників.Документ Про деякі проблеми використання деклараційних патентів як способу охорони прав на об'єкти промислової власності(НТУ "ХПІ", 2013) Окладна, М. Г.; Перевалова, Людмила Вікторівна; Зайцева, А. О.У статті розглядається поняття деклараційного патенту, його сутність, позитивні та негативні наслідки використання деклараційних патентів в Україні, їх значення для розвитку інноваційній діяльності. Автори аналізують практичний аспект впливу деклараційних патентів на механізм реалізації прав та інтересів їх власників.Документ Інноваційна політика підприємств умовах глобалізації виробництва(НТУ "ХПІ", 2013) Садовський, Віктор Артемович; Ромазанова, І. Р.Розглянуто та проаналізовано сучасні умови підвищення конкурентоспроможності підприємств. Визначено тенденції інноваційного розвитку країн та механізми їх реалізаціі.Документ Фінансування інноваційної діяльності підприємств в Україні(НТУ "ХПІ", 2013) Кутова, Ю. В.В статті аналізуються існуючі джерела фінансування інноваційної діяльності, виявляються позитивні сторони та недоліки при тому чи іншому методі фінансування. Виявлено проблеми, пов’язані з фінансуванням інноваційної діяльності та рекомендації щодо покращення стану.Публікація Просування як складова частина маркетингового процесу комерціалізації інновацій(НТУ "ХПІ", 2013) Косенко, Олександра Петрівна; Балишева, В. Д.В статті розглянуто значення комерціалізації й просування інновацій в Україні та визначено особливості просування інноваційних продуктів на ринок у секторах В2С та В2В. Зроблено висновки про ефективний комплекс просування інноваційних продуктів.Документ Роль маркетингу інновацій як інструменту підвищення конкурентоспроможності підприємства(НТУ "ХПІ", 2013) Казарян, А. А.У статті розглядаються особливості маркетингу інновацій. Показано, що ці особливості визначаються специфікою ринку інновацій та особливостями інноваційних продуктів як товарів. Також розглядаються методи маркетингу інновацій що являються критичною умовою зміцнення як вітчизняної, так і міжнародної конкурентоспроможності підприємств.Документ Дослідження теоретичних підходів визначення інноваційної стратегії розвитку підприємства(НТУ "ХПІ", 2013) Гуревич, М. І.У статті розглянуті основні теоретичні підходи трактування поняття "інноваційна стратегія підприємства" провідних авторів з дослідження інновацій, що дозволило сформувати авторське визначення інноваційної стратегії розвитку підприємства.Документ Інноваційнa діяльність підприємств України: классификація та тенденції розвиткy(НТУ "ХПІ", 2013) Головіна, К. М.; Черепанова, Вікторія ОлександрівнаВизначено класифікацію інновацій та досліджено особливості динаміки інноваційної діяльності підприємств України за останні роки.Документ Інноваційні стратегії підприємства: від розробки до реалізації(НТУ "ХПІ", 2013) Дьякова, Наталія Миколаївна; Колісник, А. В.Пропонується використання стандартних інноваційних стратегій підприємства, які включають у себе всі можливі етапи створення інноваційної продукції, з урахування внутрішніх і зовнішніх факторів. Обрана та обґрунтована стратегія інновацій щодо забезпечення інноваційного процесу на підприємстві на усіх його рівнях, що є засобом забезпечення його конкуренто стійкості.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »