2013

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2572

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Публікація
    Управління антикризовою діяльністю підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Брінь, Павло Володимирович; Черпак, А. Ю.
    У статті розглянуто роль та напрямок антикризової стратегії в системі управління підприємством. Здійснено структуризацію антикризових стратегій підприємства, надано характеристику основних етапів розробки антикризової стратегії. Представлено модель стратегічного управління підприємством.
  • Ескіз
    Публікація
    Диверсифікація господарської діяльності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Брінь, Павло Володимирович; Переходова, Л. О.
    У статті розглядаються причини і мотивації, за якими промислові компанії вдаються до стратегії диверсифікації. Досліджуються передумови і критерії диверсифікації промислових компаній, а також її вплив на забезпечення їх конкурентоспроможності. Аналізуються різні види диверсифікації, їх переваги та негативні сторони, що впливають на розвиток компанії.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості надання та оцінювання логістичного сервісу
    (НТУ "ХПІ", 2013) Бондаренко, О. О.
    В статті розглянуто проблему надання логістичного сервісу, методику визначення рівня логістичного сервісу та вибору його оптимального рівня, проаналізовано стратегії логістичного сервісного обслуговування.
  • Ескіз
    Документ
    Доцільність використання форсайту для прогнозування розвитку вітчизняних аграрних формувань
    (НТУ "ХПІ", 2013) Руліцька, К. М.
    Запропоновано створення централізованої форсайт-структури в аграрному секторі економіки. Обґрунтовано, що форсайт слід розглядати, як багатоаспектне поняття, яке включає: складання плану, пошук ресурсів для його реалізації; вміння раціонально використовувати ресурси з метою досягнення запланованого тощо. Аргументована необхідність створення законодавчої бази для функціонування форсайт-формувань. Встановлено, що у стратегії розвитку аграрних формувань повинні поєднуватись різні за формами організації та розмірами виробників сільськогосподарської продукції концепції
  • Ескіз
    Публікація
    Аналіз обгрунтування витрат на просування нового продукту на ринок
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2013) Сичова, Олена Євгенівна; Селегень, Н. Е.
    У статті розглянуто основні положення методів просування нового товару на ринок. Запропоновано для підприємства ДП «ХБТРЗ» один із цих методів.
  • Ескіз
    Публікація
    Цілі та засоби реалізації маркетингового аудиту
    (НТУ "ХПІ", 2013) Кучіна, Світлана Едуардівна; Частій, Дар'я Владиславівна
    У статті розглянуто мету та засоби маркетингового аудиту, виявлено основні характеристики маркетингового аудиту - всеосяжність, систематичність, незалежність, періодичність. Запропоновано приблизний формат проведення комплексного маркетингового аудиту на підприємстві.
  • Ескіз
    Документ
    Організація виробничо-інноваційної діяльності: західна ідеологія та українські реалії
    (НТУ "ХПІ", 2013) Охріменко, О. О.
    У статті розглянуто теоретико-методичні підходи до організації виробничо-інноваційної діяльності промислових підприємств. Розкрито фактори впливу на перебіг інноваційних процедур. Узагальнено досвід організації інновацій за кордоном. Здійснено аналіз структури витрат у розрізі фаз інноваційної діяльності