2013
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2572
Переглянути
33 результатів
Результати пошуку
Документ Про деякі проблеми використання деклараційних патентів як способу охорони прав на об'єкти промислової власності(НТУ "ХПІ", 2013) Окладна, М. Г.; Перевалова, Людмила Вікторівна; Зайцева, А. О.У статті розглядається поняття деклараційного патенту, його сутність, позитивні та негативні наслідки використання деклараційних патентів в Україні, їх значення для розвитку інноваційній діяльності. Автори аналізують практичний аспект впливу деклараційних патентів на механізм реалізації прав та інтересів їх власників.Документ Оптимізація інвестиційного забезпечення технічного переоснащення виробництва(НТУ "ХПІ", 2013) Перерва, Петро Григорович; Безугла, Дар'я ВалеріївнаДосліджено економічні проблеми формування та розподілу інвестицій для реалізації технічного переоснащення виробництва за умов альтернативності об’єктів інвестування. Розроблено і запропоновано оптимізаційну модель залучення та повернення зовнішніх інвестицій з урахуванням стратегії економічної взаємодії "підприємство–інвестор".Документ Методологія дослідження інноваційної діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2013) Палієнко, А. О.Пропонується програма виявлення інноваційного потенціалу підприємства та його інноваційної діяльності. В роботі розглядаються підходи до аналізу становища підприємства в сфері інноваційної політики, наведено систему показників, за допомогою яких можна охарактеризувати інноваційну активність організації. Запропоновано методику проведення аналізу інноваційної діяльності та його етапи.Документ Фінансування інноваційної діяльності підприємств в Україні(НТУ "ХПІ", 2013) Кутова, Ю. В.В статті аналізуються існуючі джерела фінансування інноваційної діяльності, виявляються позитивні сторони та недоліки при тому чи іншому методі фінансування. Виявлено проблеми, пов’язані з фінансуванням інноваційної діяльності та рекомендації щодо покращення стану.Публікація Просування як складова частина маркетингового процесу комерціалізації інновацій(НТУ "ХПІ", 2013) Косенко, Олександра Петрівна; Балишева, В. Д.В статті розглянуто значення комерціалізації й просування інновацій в Україні та визначено особливості просування інноваційних продуктів на ринок у секторах В2С та В2В. Зроблено висновки про ефективний комплекс просування інноваційних продуктів.Документ Дослідження та розробка ефективної інноваційної стратегії(НТУ "ХПІ", 2013) Колотюк, Олена Іванівна; Санковська, Ю. С.Проаналізовано сутність інноваційної стратегії підприємства як чинника підвищення рівня його конкурентоспроможності, досліджено її етапу, цілі та чинники, що визначають цей вибір за умовах різних стадій інноваційного циклу.Документ Роль маркетингу інновацій як інструменту підвищення конкурентоспроможності підприємства(НТУ "ХПІ", 2013) Казарян, А. А.У статті розглядаються особливості маркетингу інновацій. Показано, що ці особливості визначаються специфікою ринку інновацій та особливостями інноваційних продуктів як товарів. Також розглядаються методи маркетингу інновацій що являються критичною умовою зміцнення як вітчизняної, так і міжнародної конкурентоспроможності підприємств.Документ Дослідження теоретичних підходів визначення інноваційної стратегії розвитку підприємства(НТУ "ХПІ", 2013) Гуревич, М. І.У статті розглянуті основні теоретичні підходи трактування поняття "інноваційна стратегія підприємства" провідних авторів з дослідження інновацій, що дозволило сформувати авторське визначення інноваційної стратегії розвитку підприємства.Документ Інноваційнa діяльність підприємств України: классификація та тенденції розвиткy(НТУ "ХПІ", 2013) Головіна, К. М.; Черепанова, Вікторія ОлександрівнаВизначено класифікацію інновацій та досліджено особливості динаміки інноваційної діяльності підприємств України за останні роки.Документ Інноваційні стратегії підприємства: від розробки до реалізації(НТУ "ХПІ", 2013) Дьякова, Наталія Миколаївна; Колісник, А. В.Пропонується використання стандартних інноваційних стратегій підприємства, які включають у себе всі можливі етапи створення інноваційної продукції, з урахування внутрішніх і зовнішніх факторів. Обрана та обґрунтована стратегія інновацій щодо забезпечення інноваційного процесу на підприємстві на усіх його рівнях, що є засобом забезпечення його конкуренто стійкості.