2013
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2572
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Публікація Просування як складова частина маркетингового процесу комерціалізації інновацій(НТУ "ХПІ", 2013) Косенко, Олександра Петрівна; Балишева, В. Д.В статті розглянуто значення комерціалізації й просування інновацій в Україні та визначено особливості просування інноваційних продуктів на ринок у секторах В2С та В2В. Зроблено висновки про ефективний комплекс просування інноваційних продуктів.Документ Встановлення обґрунтованої оцінки об'єктів інтелектуальної власності у фармації(НТУ "ХПІ", 2013) Тіманюк, В. М.У статті розглянуті методи оцінки об'єктів інтелектуальної власності (ОІВ) у фармації в залежності від видів ОІВ, ступеня їх охорони та життєвого циклу інноваційного проекту; приведено характеристика ризиків, що враховуються при обґрунтуванні ставок дисконтування, використовуваних при оцінці ОІВ.Документ Методика відбору інноваційних розробок для подальшої їх комерціалізації(НТУ "ХПІ", 2013) Тіманюк, В. М.Запропоновано методику відбору інноваційних проектів на прикладі розробок нових лікарських препаратів. Методика заснована на визначенні інтегрального показника конкурентоспроможності оцінюваних проектів.Документ Методология анализа и разработка инструментов оценки контрагентов предприятия(НТУ "ХПИ", 2013) Акулинин, А. А.; Блохин, С. Н.; Плескач, Б. В.; Косенко, Андрей ВасильевичВ статье рассмотрены вопросы построения служб безопасности в крупных компаниях и повышение их эффективности, данная методология оценки контрагентов, которая базируется на формализованной многочисленной процедуре присвоения каждому новому поставщику товарно-материальных ценностей начального уровня благонадежности и дальнейшей корректировки этого уровня по результатам его текущей работы.