2013
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2572
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Определение устойчивости колебательных механических систем(НТУ "ХПИ", 2013) Божко, А. Е.; Иванов, Е. М.; Иванова, З. А.Анализируется возможность предварительного определения устойчивости колебательных систем с n-степенями свободы на основе структурной теории, так как наличие положительных обратных связей в структурах могут приводить к неустойчивым режимам работы колебательных систем.Документ Визначення процедури антикризового управління спрямованого на зниження ризику кредитних операцій(НТУ "ХПІ", 2013) Кєрімі, А. В.; Смоловик, Раїса ФедорівнаУ статті аналізуються деякі проблеми фінансової стійкості, стабілізації банківської системи та забезпечення її безпеки.Документ Огляд і аналіз сучасних концепцій управління життєздатністю проектів(НТУ "ХПІ", 2013) Селезнева, Г. С.; Ревенко, Д. С.Розглянуто сучасні концепції та понятійний апарат міждисциплінарної категорії «життєздатність». Проведено критичний аналіз і хронологію формування основних підходів до концепції управління соціально-економічними системами і оцінювання їхньої життєздатності. Удосконалено концепцію управління життєздатністю проекту, яка включає чотири складові: управління стійкістю до змін, управління надійністю структури проекту, управління живучістю проекту та адаптацієюДокумент Дослідження процесу гальмування транспортних засобів з пневматичним гальмівним приводом(НТУ "ХПІ", 2013) Бондаренко, Анатолій ІгоровичПроведено аналіз основних способів гальмування автотранспортних засобів, складена математична модель пневматичного гальмівного приводу автомобіля КрАЗ-6510, змодельовано службове та екстрене гальмування даного автомобіля, досліджено можливості підвищення гальмівної ефективності, керованості та стійкості вантажних автомобілів у разі відсутності замкнутих систем автоматичного керування гальмуваннямДокумент Вплив поздовжньої сили у плямі контакту ведучих коліс на курсову стійкість руху автомобілів(НТУ "ХПІ", 2013) Сахно, В. П.; Вербицький, В. Г.; Кондратьєв, В. В.Встановлено, що поздовжні сили у плямі контакту ведучих коліс з опорною поверхнею суттєво змінюють показники курсової стійкості руху автомобіля. У той же час перерозподіл навантаження по колесам автомобіля у поздовжній площині майже не впливає на показники стійкості руху автомобіля.Документ Оценка устойчивости автомобиля против заноса при движении по неровной дороге(НТУ "ХПИ", 2013) Клец, Д. М.Предложен метод определения нормальных реакций на передних и задних колесах автомобиля при наезде и съезде с неровностей, позволяющий уточнить оценку его устойчивости против заноса.Документ Анализ устойчивости перемещения стола электромеханического привода(НТУ "ХПИ", 2013) Самидов, Х. С.; Мустафаев, Х. Д.На базе теоретических и экспериментальных методов исследования анализируется устойчивость перемещения стола электромеханического привода.Документ Моделирование работы системы повышения устойчивости автомобиля против заноса на основе нечеткой логики в MATLAB(НТУ "ХПИ", 2013) Клец, Д. М.Разработана электронная система повышения устойчивости автомобиля против заноса, которая работает на основе нечеткой логики с учетом параметров автомобиля, управляющих воздействий водителя и изменяющихся дорожных условий.Документ Керованість і стійкість руху автомобіля B-класу з системою ESP(НТУ "ХПІ", 2013) Мандрика, Володимир Ростиславович; Шликова, В. Г.Пропонується порівняльна характеристика траєкторії руху автомобіля В-класу з системою ESP і без неї по керованості та стійкості при заносі автомобіля на дорозі. В результаті були зроблені висновки про доцільність використання системи ESP на автомобілях В-класу.Документ Определение взаимосвязи между критериями маневренности колесных машин(НТУ "ХПИ", 2013) Клец, Д. М.Разработан метод определения оптимального соотношения показателей маневренности в зависимости от условий и режима движения, а также параметров транспортного средства. Впервые предложен метод построения блокирующих контуров показателей маневренности, который может являться теоретическим обоснованием системы обеспечения управляемости и устойчивости против заноса интеллектуального автомобиля с учетом его динамичности.