2013

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2572

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Определение устойчивости колебательных механических систем
    (НТУ "ХПИ", 2013) Божко, А. Е.; Иванов, Е. М.; Иванова, З. А.
    Анализируется возможность предварительного определения устойчивости колебательных систем с n-степенями свободы на основе структурной теории, так как наличие положительных обратных связей в структурах могут приводить к неустойчивым режимам работы колебательных систем.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення процедури антикризового управління спрямованого на зниження ризику кредитних операцій
    (НТУ "ХПІ", 2013) Кєрімі, А. В.; Смоловик, Раїса Федорівна
    У статті аналізуються деякі проблеми фінансової стійкості, стабілізації банківської системи та забезпечення її безпеки.
  • Ескіз
    Документ
    Огляд і аналіз сучасних концепцій управління життєздатністю проектів
    (НТУ "ХПІ", 2013) Селезнева, Г. С.; Ревенко, Д. С.
    Розглянуто сучасні концепції та понятійний апарат міждисциплінарної категорії «життєздатність». Проведено критичний аналіз і хронологію формування основних підходів до концепції управління соціально-економічними системами і оцінювання їхньої життєздатності. Удосконалено концепцію управління життєздатністю проекту, яка включає чотири складові: управління стійкістю до змін, управління надійністю структури проекту, управління живучістю проекту та адаптацією
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження процесу гальмування транспортних засобів з пневматичним гальмівним приводом
    (НТУ "ХПІ", 2013) Бондаренко, Анатолій Ігорович
    Проведено аналіз основних способів гальмування автотранспортних засобів, складена математична модель пневматичного гальмівного приводу автомобіля КрАЗ-6510, змодельовано службове та екстрене гальмування даного автомобіля, досліджено можливості підвищення гальмівної ефективності, керованості та стійкості вантажних автомобілів у разі відсутності замкнутих систем автоматичного керування гальмуванням
  • Ескіз
    Документ
    Вплив поздовжньої сили у плямі контакту ведучих коліс на курсову стійкість руху автомобілів
    (НТУ "ХПІ", 2013) Сахно, В. П.; Вербицький, В. Г.; Кондратьєв, В. В.
    Встановлено, що поздовжні сили у плямі контакту ведучих коліс з опорною поверхнею суттєво змінюють показники курсової стійкості руху автомобіля. У той же час перерозподіл навантаження по колесам автомобіля у поздовжній площині майже не впливає на показники стійкості руху автомобіля.
  • Ескіз
    Документ
    Оценка устойчивости автомобиля против заноса при движении по неровной дороге
    (НТУ "ХПИ", 2013) Клец, Д. М.
    Предложен метод определения нормальных реакций на передних и задних колесах автомобиля при наезде и съезде с неровностей, позволяющий уточнить оценку его устойчивости против заноса.
  • Ескіз
    Документ
    Анализ устойчивости перемещения стола электромеханического привода
    (НТУ "ХПИ", 2013) Самидов, Х. С.; Мустафаев, Х. Д.
    На базе теоретических и экспериментальных методов исследования анализируется устойчивость перемещения стола электромеханического привода.
  • Ескіз
    Документ
    Моделирование работы системы повышения устойчивости автомобиля против заноса на основе нечеткой логики в MATLAB
    (НТУ "ХПИ", 2013) Клец, Д. М.
    Разработана электронная система повышения устойчивости автомобиля против заноса, которая работает на основе нечеткой логики с учетом параметров автомобиля, управляющих воздействий водителя и изменяющихся дорожных условий.
  • Ескіз
    Документ
    Керованість і стійкість руху автомобіля B-класу з системою ESP
    (НТУ "ХПІ", 2013) Мандрика, Володимир Ростиславович; Шликова, В. Г.
    Пропонується порівняльна характеристика траєкторії руху автомобіля В-класу з системою ESP і без неї по керованості та стійкості при заносі автомобіля на дорозі. В результаті були зроблені висновки про доцільність використання системи ESP на автомобілях В-класу.
  • Ескіз
    Документ
    Определение взаимосвязи между критериями маневренности колесных машин
    (НТУ "ХПИ", 2013) Клец, Д. М.
    Разработан метод определения оптимального соотношения показателей маневренности в зависимости от условий и режима движения, а также параметров транспортного средства. Впервые предложен метод построения блокирующих контуров показателей маневренности, который может являться теоретическим обоснованием системы обеспечения управляемости и устойчивости против заноса интеллектуального автомобиля с учетом его динамичности.