2013

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2572

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 15
  • Ескіз
    Публікація
    Управління антикризовою діяльністю підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Брінь, Павло Володимирович; Черпак, А. Ю.
    У статті розглянуто роль та напрямок антикризової стратегії в системі управління підприємством. Здійснено структуризацію антикризових стратегій підприємства, надано характеристику основних етапів розробки антикризової стратегії. Представлено модель стратегічного управління підприємством.
  • Ескіз
    Публікація
    Диверсифікація господарської діяльності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Брінь, Павло Володимирович; Переходова, Л. О.
    У статті розглядаються причини і мотивації, за якими промислові компанії вдаються до стратегії диверсифікації. Досліджуються передумови і критерії диверсифікації промислових компаній, а також її вплив на забезпечення їх конкурентоспроможності. Аналізуються різні види диверсифікації, їх переваги та негативні сторони, що впливають на розвиток компанії.
  • Ескіз
    Документ
    Методика оцінки стратегії енергетичної безпеки переробного підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Самборський, В. О.
    В статті розглядається використання методу аналіза ієрархій щодо оцінки стратегії енергетичної безпеки переробного підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегія забезпечення економічної безпеки підприємств
    (НТУ "ХПІ", 2013) Фальченко, Олена Олександрівна; Глушач, Ю. С.
    В статті проводиться дослідження стратегічних напрямів забезпечення економічної безпеки підприємств.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості надання та оцінювання логістичного сервісу
    (НТУ "ХПІ", 2013) Бондаренко, О. О.
    В статті розглянуто проблему надання логістичного сервісу, методику визначення рівня логістичного сервісу та вибору його оптимального рівня, проаналізовано стратегії логістичного сервісного обслуговування.
  • Ескіз
    Публікація
    Аналіз обгрунтування витрат на просування нового продукту на ринок
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2013) Сичова, Олена Євгенівна; Селегень, Н. Е.
    У статті розглянуто основні положення методів просування нового товару на ринок. Запропоновано для підприємства ДП «ХБТРЗ» один із цих методів.
  • Ескіз
    Документ
    Инструменты управления валютными рисками предприятий нефинансового сектора
    (НТУ "ХПИ", 2013) Дорошенко, А. А.
    Неопределенность валютного курса в будущем может стать причиной значительных денежных потерь любого субъекта хозяйствования (предприятия, компании, банка), вероятность этого отражается понятием «валютный риск». Причиной валютных рисков может стать изменение как политических так и экономических факторов. В современных условиях валютные риски влияют на результаты хозяйственной деятельности многих учреждений, даже если их деятельность прямо не связана с осуществлением внешнеэкономических операций. Учитывая это особое значение, приобретает поиск методов управления валютно-конверсионными рисками предприятий с целью снижения вероятных денежных расходов или уклонения от рисковой ситуации в случае неблагоприятных колебаний валютного курса.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування стратегії науково-технічного розвитку на рівні організації
    (НТУ "ХПІ", 2013) Літвиненко, Марія Владиславна; Кравцов, А. О.
    У статті висвітлюється процес формування науково-технічної стратегії розвитку підприємства, з урахуванням існуючого потенціалу підприємства, його стратегічних цілей та сучасних умов господарювання. Розроблено пропозиції щодо більш ефективного оновлення технічної бази виробництва шляхом лізингу.
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегія управління потенціалом підприємства як складова його стратегічного набору
    (НТУ "ХПІ", 2013) Ларка, Людмила Сергіївна; Донець, Н. М.; Сіренко, М. О.
    Досліджено структуру стратегічного набору підприємства, проведено логіко-змістовне моделювання складових економічного потенціалу підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Цілі та засоби реалізації маркетингового аудиту
    (НТУ "ХПІ", 2013) Кучіна, Світлана Едуардівна; Частій, Дар'я Владиславівна
    У статті розглянуто мету та засоби маркетингового аудиту, виявлено основні характеристики маркетингового аудиту - всеосяжність, систематичність, незалежність, періодичність. Запропоновано приблизний формат проведення комплексного маркетингового аудиту на підприємстві.