2013
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2572
Переглянути
15 результатів
Результати пошуку
Публікація Управління антикризовою діяльністю підприємства(НТУ "ХПІ", 2013) Брінь, Павло Володимирович; Черпак, А. Ю.У статті розглянуто роль та напрямок антикризової стратегії в системі управління підприємством. Здійснено структуризацію антикризових стратегій підприємства, надано характеристику основних етапів розробки антикризової стратегії. Представлено модель стратегічного управління підприємством.Публікація Диверсифікація господарської діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2013) Брінь, Павло Володимирович; Переходова, Л. О.У статті розглядаються причини і мотивації, за якими промислові компанії вдаються до стратегії диверсифікації. Досліджуються передумови і критерії диверсифікації промислових компаній, а також її вплив на забезпечення їх конкурентоспроможності. Аналізуються різні види диверсифікації, їх переваги та негативні сторони, що впливають на розвиток компанії.Документ Методика оцінки стратегії енергетичної безпеки переробного підприємства(НТУ "ХПІ", 2013) Самборський, В. О.В статті розглядається використання методу аналіза ієрархій щодо оцінки стратегії енергетичної безпеки переробного підприємства.Документ Стратегія забезпечення економічної безпеки підприємств(НТУ "ХПІ", 2013) Фальченко, Олена Олександрівна; Глушач, Ю. С.В статті проводиться дослідження стратегічних напрямів забезпечення економічної безпеки підприємств.Документ Особливості надання та оцінювання логістичного сервісу(НТУ "ХПІ", 2013) Бондаренко, О. О.В статті розглянуто проблему надання логістичного сервісу, методику визначення рівня логістичного сервісу та вибору його оптимального рівня, проаналізовано стратегії логістичного сервісного обслуговування.Публікація Аналіз обгрунтування витрат на просування нового продукту на ринок(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2013) Сичова, Олена Євгенівна; Селегень, Н. Е.У статті розглянуто основні положення методів просування нового товару на ринок. Запропоновано для підприємства ДП «ХБТРЗ» один із цих методів.Документ Инструменты управления валютными рисками предприятий нефинансового сектора(НТУ "ХПИ", 2013) Дорошенко, А. А.Неопределенность валютного курса в будущем может стать причиной значительных денежных потерь любого субъекта хозяйствования (предприятия, компании, банка), вероятность этого отражается понятием «валютный риск». Причиной валютных рисков может стать изменение как политических так и экономических факторов. В современных условиях валютные риски влияют на результаты хозяйственной деятельности многих учреждений, даже если их деятельность прямо не связана с осуществлением внешнеэкономических операций. Учитывая это особое значение, приобретает поиск методов управления валютно-конверсионными рисками предприятий с целью снижения вероятных денежных расходов или уклонения от рисковой ситуации в случае неблагоприятных колебаний валютного курса.Публікація Формування стратегії науково-технічного розвитку на рівні організації(НТУ "ХПІ", 2013) Літвиненко, Марія Владиславна; Кравцов, А. О.У статті висвітлюється процес формування науково-технічної стратегії розвитку підприємства, з урахуванням існуючого потенціалу підприємства, його стратегічних цілей та сучасних умов господарювання. Розроблено пропозиції щодо більш ефективного оновлення технічної бази виробництва шляхом лізингу.Публікація Стратегія управління потенціалом підприємства як складова його стратегічного набору(НТУ "ХПІ", 2013) Ларка, Людмила Сергіївна; Донець, Н. М.; Сіренко, М. О.Досліджено структуру стратегічного набору підприємства, проведено логіко-змістовне моделювання складових економічного потенціалу підприємства.Публікація Цілі та засоби реалізації маркетингового аудиту(НТУ "ХПІ", 2013) Кучіна, Світлана Едуардівна; Частій, Дар'я ВладиславівнаУ статті розглянуто мету та засоби маркетингового аудиту, виявлено основні характеристики маркетингового аудиту - всеосяжність, систематичність, незалежність, періодичність. Запропоновано приблизний формат проведення комплексного маркетингового аудиту на підприємстві.