2014
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4964
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Сувенірна продукція як один із важливіших засобів реклами для компанії(НТУ "ХПІ", 2014) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Дятлова, Д. С.У статті розглядається термін « рекламний сувенір » з точки зору його маркетингових можливостей. Приводиться п’ять його трактувань, які досліджували автори у цій галузі. Визначено, яку роль відіграє сувенірна продукція у сучасному світі для компаній. Пропонується ряд правил, яких треба дотримуватися фірмі, щоб використання сувенірної продукції було ефективним для її розвитку.Публікація Розробка моделі оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства(НТУ "ХПІ", 2014) Мірошник, Марія Володимирівна; Кобєлєв, Валерій МиколайовичПроаналізовані основні макроекономічні показники України, визначено, що низька конкурентоспроможність вітчизняних товаровиробників і країни в цілому - це проблема економічної безпеки держави. Конкретизовано падіння рейтингу глобальної конкурентоспроможності країни на 11 позиций, з 73 до 84, з показником 4.05 бали з 7 можливих. Побудована модель оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства,яка заснована на групах показників, що характеризують його потенційні можливості, ступінь задоволення вимог ринку і фінансові результати господарської діяльності.Документ Особливості просування бренду на ринку харчової промисловості(НТУ "ХПІ", 2014) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Тихонова, А. В.У статті визначено найбільш ефективні засоби просування бренду на ринок харчової промисловості та їх особливості. Проведений аналіз особливостей використання товарного знаку при розробці рекламної кампанії для підприємств харчової галузіДокумент Методичні підходи щодо визначення і оцінки ефективності господарської діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2014) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Слатін, Д. Ю.; Соколов, К. Ю.У статті досліджені існуючі методичні підходи щодо визначення сутності поняття «ефективність господарської діяльності підприємства», надано класифікацію видів ефективності. Запропоновано схему оцінки ефективності господарської діяльності підприємства шляхом розрахунку інтегрального показника, який дозволяє її оцінювати та прогнозувати. Сформовані групи показників для оцінки економічної і фінансової ефективності підприємства