2014
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4964
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Сувенірна продукція як один із важливіших засобів реклами для компанії(НТУ "ХПІ", 2014) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Дятлова, Д. С.У статті розглядається термін « рекламний сувенір » з точки зору його маркетингових можливостей. Приводиться п’ять його трактувань, які досліджували автори у цій галузі. Визначено, яку роль відіграє сувенірна продукція у сучасному світі для компаній. Пропонується ряд правил, яких треба дотримуватися фірмі, щоб використання сувенірної продукції було ефективним для її розвитку.Документ Особливості просування бренду на ринку харчової промисловості(НТУ "ХПІ", 2014) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Тихонова, А. В.У статті визначено найбільш ефективні засоби просування бренду на ринок харчової промисловості та їх особливості. Проведений аналіз особливостей використання товарного знаку при розробці рекламної кампанії для підприємств харчової галузі