2014
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4964
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Публікація Дослідження особливостей формування програм мерчандайзінгу компаніями-дистрибуторами(НТУ "ХПІ", 2014) Літвиненко, Марія Владиславна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Великодна, О. В.Пропонуються дослідження мерчандайзингу як комплексу заходів, направлених на збільшення об'ємів продажів в роздрібній мережі. Розроблено програму мерчандайзінгу для компанії-дистрибутора та по результатах детального аналізу ліквідності продукції розроблено стандарт компанії для рознічних магазинів.Публікація Підвищення ефективності господарської діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2014) Піскун, Н. В.; Літвиненко, Марія ВладиславнаПропонується використання традиційних показників ефективності підприємства таких як рентабельність, ліквідність,платоспроможність, фінансовий стан. Визначено структуру основних виробничих фондів,яка характеризує виробничо-технічні особливості підприємства,також аналіз руху та технічного стану основних засобів,на основі згортання показників. Порівняння показників фінансової ліквідності у єдиний інтегральний показник та порівняння його із значеннями нормативного та граничного інтегральними показникамиПублікація Дослідження ефективності діяльності промислового підприємства(НТУ "ХПІ", 2014) Фільчакова, М. В.; Літвиненко, Марія ВладиславнаУ статті досліджено ефективність діяльності досліджуваного підприємства, його кількісні та якісні цілі, номенклатура продукції, яка виготовляється, потенційні споживачі. Аналіз та оцінка фінансових показників