2014

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4964

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Формування іміджу підпиємства як фактору його конкурентоспроможності
    (НТУ "ХПІ", 2014) Мірошник, Марія Володимирівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Журавльова, М. О.
    В статті проаналізовано загальні тенденції формування іміджу підприємства , визначено, що імідж підприємства є сукупністю бажаного, реального та необхідного іміджу. Розроблена Канва цінності продукту / послуги, яка допомагає проектувати, тестувати і формувати пропоновану споживачам цінність більш структурованим і продуманим методами. За результатами досліджень побудована "зірка" відповідності окремих показників іміджу ціннісній орієнтації споживачів.
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегічне планування: генезис, сучасність, перспективи
    (НТУ "ХПІ", 2014) Мірошник, Марія Володимирівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Олійник, І. С.
    У статті розглядається сутність і зміст стратегічного планування. Проаналізовано особливості еволюції стратегічного планування в Україні. Виявлено основні проблеми стратегічного планування на сучасному етапі соціально-економічного розвитку та запропоновано напрями їх вирішення.
  • Ескіз
    Публікація
    Розробка моделі оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2014) Мірошник, Марія Володимирівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович
    Проаналізовані основні макроекономічні показники України, визначено, що низька конкурентоспроможність вітчизняних товаровиробників і країни в цілому - це проблема економічної безпеки держави. Конкретизовано падіння рейтингу глобальної конкурентоспроможності країни на 11 позиций, з 73 до 84, з показником 4.05 бали з 7 можливих. Побудована модель оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства,яка заснована на групах показників, що характеризують його потенційні можливості, ступінь задоволення вимог ринку і фінансові результати господарської діяльності.