2014
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4964
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Публікація Формування іміджу підпиємства як фактору його конкурентоспроможності(НТУ "ХПІ", 2014) Мірошник, Марія Володимирівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Журавльова, М. О.В статті проаналізовано загальні тенденції формування іміджу підприємства , визначено, що імідж підприємства є сукупністю бажаного, реального та необхідного іміджу. Розроблена Канва цінності продукту / послуги, яка допомагає проектувати, тестувати і формувати пропоновану споживачам цінність більш структурованим і продуманим методами. За результатами досліджень побудована "зірка" відповідності окремих показників іміджу ціннісній орієнтації споживачів.Публікація Стратегічне планування: генезис, сучасність, перспективи(НТУ "ХПІ", 2014) Мірошник, Марія Володимирівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Олійник, І. С.У статті розглядається сутність і зміст стратегічного планування. Проаналізовано особливості еволюції стратегічного планування в Україні. Виявлено основні проблеми стратегічного планування на сучасному етапі соціально-економічного розвитку та запропоновано напрями їх вирішення.Публікація Розробка моделі оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства(НТУ "ХПІ", 2014) Мірошник, Марія Володимирівна; Кобєлєв, Валерій МиколайовичПроаналізовані основні макроекономічні показники України, визначено, що низька конкурентоспроможність вітчизняних товаровиробників і країни в цілому - це проблема економічної безпеки держави. Конкретизовано падіння рейтингу глобальної конкурентоспроможності країни на 11 позиций, з 73 до 84, з показником 4.05 бали з 7 можливих. Побудована модель оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства,яка заснована на групах показників, що характеризують його потенційні можливості, ступінь задоволення вимог ринку і фінансові результати господарської діяльності.