2014
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4964
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Форма та розміри, напружено-деформований стан здеформованих заготовок при холодній відкритій роздачі трубчастих заготовок з різною відносною товщиною(НТУ "ХПІ", 2014) Калюжний, В. Л.; Куліков, І. П.; Олександренко, Я. С.Приведені результати розрахунків методом скінченних елементів холодної відкритої роздачі конусним пуансоном трубчастих заготовок з різною відносною товщиною з нержавіючої сталі. Отримані залежності зусилля роздачі від переміщення пуансону до моменту втрати стійкості стінки циліндричної частини заготовки. Встановлені форма і розміри здеформованих частин заготовок та розподіли компонент напружено-деформованого стану в них. Розрахований ступінь використання ресурсу пластичності здеформованого металу. Виявлений розподіл нормальних напружень на поверхні пуансону, яка контактує з заготовкою. Моделюванням отримані всі необхідні дані для проектування технології холодної роздачі.Документ Силовi режими та формозміна металу при вібротуванні отворiв у попередньо зпрофільованій заготовці в матриці з рiзним радiусом заокруглення(НТУ "ХПІ", 2014) Калюжний, О. В.; Пахолко, А. С.Приведені результати розрахунків методом скінченних елементів холодного відбортування отворів сферичним пуансоном у попередньо зпрофільованій заготовці із маловуглецевої сталі та алюмінію. Встановлено вплив радіусу заокруглення матриці на зусилля відбортування, форму і розміри здеформованих заготовок та напружено-деформований стан в них. Розрахований ступінь використання ресурсу пластичності здеформованого металу. Збільшення радіусу заокруглення матриці приводить до зменшення зусилля деформування та зростання висоти відбортованої частини заготовки. Моделюванням отримані необхідні розрахункові дані, які підтверджені експериментально.Документ Моделювання оперативного лікування остеопорозу у людей старшого віку після первинного ендопротезування кульшового суглоба(НТУ "ХПІ", 2014) Шимон, В. М.; Литвак, В. В.; Шерегій, А. А.; Веретельник, Олег Вікторович; Ткачук, Микола АнатолійовичНа сьогоднішній день одним з найактуальніших питань у травматології та ортопедії є відновлення функцій руху в суглобах. Лікування переломів шийки стегна у хворих похилого віку - це ендопротезування. Воно ефективне і доступне для хворого, який в найкоротші терміни стає працездатним. Пропонується методика моделювання та досліджень процесу оперативного лікування пацієнтів. Проведено тестовий розрахунок інтактної моделі.Документ Дослідження напружено-деформованого стану каркасу кузова автобуса в умовах моделювання його тестового випробування на пасивну безпечність(НТУ "ХПІ", 2014) Бондаренко, Марина ОлександрівнаУ статті розглянуто види натурних випробувань пасажирських автобусів на пасивну безпечність та детально описана методика визначення реакції каркасу пасажирського автобуса на тестове зусилля відповідно до одного з випробувань комп’ютерними засобами. Розв’язання здійснено на основі нелінійної математичної моделі, що включає три види одночасно діючих нелінійностей (геометричну, фізичну та структурну), з використанням методу скінченних елементів. Наведено аналіз отриманих результатів. У ході досліджень установлені залежності прогину силового каркасу від величини діючого зусилля. Визначено, що початковий варіант силової структури кузова автобуса не відповідає вимогам пасивної безпеки. Запропоновані рекомендації щодо підсилення каркасу. На конкретному прикладі продемонстрована ефективність комп’ютерних засобів, що дають змогу створити віртуальний випробувальний стенд на пасивну безпеку автобусів.Документ Аналiз конструкцiй залізничних вагонів і методів їх розрахунку на міцність(НТУ "ХПІ", 2014) Бондаренко, Марина ОлександрівнаВ статті розглянуто існуючі типи залізничних вагонів та їх класифікації залежно від призначення. Проаналізовано основні вузли конструкцій вагонів, загальні для всіх типів. Акцент зроблено на функціях та умовах роботи цих вузлів. Також в статті мова йде про аналітичні методи розрахунку елементів конструкцій вагонів на міцність, які є основою для обґрунтування їх раціональних параметрів. Зроблено огляд нормативного документу, яким треба керуватися при розрахунку вагонів на міцність, при чому особливу увагу приділено розрахунковим режимам. Наведені теоретичні відомості про метод скінченних елементів, що рекомендується для оцінки напружено-деформованого стану елементів і вузлів вагона, зокрема, його розрахункові формули. Визначено найбільш актуальні задачі сучасної галузі вагонобудування, які будуть розвязуватися надалі.