2014
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4964
Переглянути
13 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетинговий напрям в товарно- інноваційній політиці(НТУ "ХПІ", 2014) Сударкіна, Світлана Петрівна; Федченко, В. І.Розглядається роль маркетингової складової в товарно-інноваційній політиці підприємства. Встановлення зв’язку складових комплексу маркетингу з етапами створення товару. Аналіз показників конкурентоспроможності. Приведено приклад впровадження інноваційного товару на підприємстві. Побудована матриця «ціна-якість» для систем контролю «Naviland AT-01-UA» підприємства ДНВП «Об’єднання Комунар» та товарів-конкурентів. Оцінка конкурентної позиції даного товару.Документ До питання про причини низької інноваційної активності українських підприємств та шляхи її подолання(НТУ "ХПІ", 2014) Попадинець, Олена Василівна; Глазирін, Р. Л.Розглядаються причини та прояви низької інноваційної активності вітчизняної економіки у цілому та українських підприємств. Наводяться результати міжнародних економічних рейтингів та статистичні данні, що засвідчують існування серйозних проблем щодо інноваційності підприємств України. Аналізуються можливі шляхи подолання низької інноваційної активності вітчизняних виробників.Документ Оцінювання інноваційної сприйнятливості до технологій енергозбереження підприємств олійно-жирового виробництва(НТУ "ХПІ", 2014) Попов, Микола ОлексійовичВ даній статті запропоновано поняття «інноваційна сприйнятливість підприємства до технологій енергозбереження» та виокремлено її рівні. Сформовано методичний підхід щодо оцінювання інноваційної сприйнятливості до технологій енергозбереження підприємств на основі індексу стабілізації темпів енерговитрат та індексу фактичної інноваційної сприйнятливості до потенційного типового переліку енергозберігаючих технологій в олійно-жировому виробництві.Публікація Методологія оцінки конкурентоспроможності підприємств(НТУ "ХПІ", 2014) Фощій, Петро МиколайовичУ статті досліджені методи оцінки конкурентоспроможності підприємств, проаналізовано переваги та недоліки кожного з них та можливості їх застосування. Узагальнено підходи до їх використання. Проведена уточнена класифікація існуючих методів оцінки конкурентоспроможності суб'єктів господарювання. Охарактеризовано фактори впливу на конкурентоспроможність вітчизняних підприємств. Розглянуто різноманітні методи оцінки конкурентоспроможності підприємств.Документ Управління конкурентоспроможністю підприємства(НТУ "ХПІ", 2014) Борзенко, Володимир Іванович; П'ятак, Тетяна Вікторівна; Міщенко, В. В.В роботі запропоновано методику кількісної оцінки конкурентоспроможності підприємства, що передбачає використання узагальнюючих показників діяльності, які враховують ефективність управління його економічною та маркетинговою діяльністю. Охарактеризовано теоретичні аспекти методик оцінки конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Зроблено висновки щодо сучасних методик оцінки та виявлені закономірності розвитку теоретичних питань.Запропонована методика може бути використана для дослідження поточних показників конкурентоспроможності підприємства, а також для прогнозування зміни показників конкурентоспроможності на протязі певного періоду під впливом сукупності визначених факторів.Документ Обгрунтування ринкової стратегії в роботі транспортно-експедиторської компаннії(НТУ "ХПІ", 2014) Очеретна, В. В.У статті розглянута ринкова стратегія транспортно-експедиторської компанії як об'єкту управління, розуміння її внутрішніх взаємозв'язків і механізмів функціонування. Обґрунтовується цілісна відкрита система компанії з певною внутрішньою організацією. А також розглядається рівень організації процесів, якість їх виконання, що впливають на кінцеві споживчі властивості транспортно-експедиторської послуги, які у свою чергу безпосередньо пов'язані з конкурентоспроможністю послуги.Документ Основні способи підвищення конкурентоздатності товару на прикладі розвитку стратегії торговельної марки(НТУ "ХПІ", 2014) Гармаш, І. Є.; Перевалова, Людмила ВікторівнаУ статті розглянуто основні поняття, що пов’язані зі стратегією розвитку торговельної марки підприємства, наведена класифікація стратегій торговельних марок, яка залежить від різних чинників, надані приклади їх використання задля підвищення конкурентоздатності товару. Розглянуті різні методики оцінки сприйняття торговельної марки споживачами. Показано, що торговельна марка тільки тоді реалізує свій потенціал, коли цільова аудиторія непохитно впевнена в її якості та неповторності.Документ Методи визначення ефективності підвищення якості і конкурентоздатності засобів праці і напрями їх удосконалення(НТУ "ХПІ", 2014) Яковлєв, Анатолій ІвановичРозглянуто аналіз існуючих наукових розробок з даного напряму. Підкреслено, що основну увагу слід приділити подальшому розвитку методів соціально-економічної оцінки підвищення довговічності та надійності засобів праці. Зосереджено увагу на необхідність подальшої розробки аналізуємих методів, в т.ч з урахуванням особливостей їх використання в конкретних умовах споживання.Документ Повышение конкурентоспособности промышленных предприятий Украины на основе интеллектуальных активов(НТУ "ХПИ", 2014) Ткачева, Надежда ПетровнаВ статье рассмотрены вопросы повышения уровня конкурентоспособности промышленных предприятий Украины. В качестве основного фактора, формирующего основные конкурентные преимущества, автором определены интеллектуальные активы. В качестве интеллектуальных активов предлагается рассматривать: результаты инновационной деятельности, объекты интеллектуальной собственности, творческий потенциал промышленного персонала.Документ Теоретичні основи формування конкурентного потенціалу рекреаційної системи регіону(НТУ "ХПІ", 2014) Мостенець, О. В.; Черчик, Л. М.У статті обґрунтовано доцільність формування конкурентного потенціалу рекреаційної системи регіону. Розглянуто підходи до трактування конкурентного потенціалу, запропоновано авторське визначення сутності конкурентного потенціалу рекреаційної системи регіону як складової сукупного потенціалу, що максимально враховує цільові орієнтири розвитку рекреаційної системи регіону в певному середовищі, її сильні та слабкі сторони, можливості та загрози зовнішнього оточення, забезпечує формування та утримання конкурентних переваг, які визначають рівень її конкурентоспроможності. Визначено ознаки, мету, основні завдання формування конкурентного потенціалу рекреаційної системи, його структуру, яка включає ресурсний (рекреаційний, земельний, інфраструктурний, інвестиційний, інформаційний, трудовий, виробничий, екологічний), ринковий та управлінський потенціали.