2014
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4964
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Перспективні трансмісії колісних тракторів(НТУ "ХПІ", 2014) Самородов, Вадим Борисович; Бондаренко, Анатолій Ігорович; Кожушко, Андрій Павлович; Пелипенко, Євген Сергійович; Мітцель, Микола ОлександровичВ умовах ринкової економіки вибір оптимального типу трансмісії для тракторів різних потужностей, призначення і конкретних умов експлуатації є однією з найважливіших задач, що ставляться перед виробниками сільськогосподарської техніки. Саме тому в роботі розглянуті тенденції розвитку трансмісій колісних тракторів, наведені та проаналізовані перспективні трансмісії на прикладі ринків розвинених країн – західноєвропейськіх ринків, де застосовуються самі передові технології для обробки ґрунту. Встановлено, що на даний момент спостерігається: суттєве збільшення на тракторах безступінчастих трансмісій, зокрема гідрооб’ємно-механічних; збільшення на тракторах потужністю до 50 кВт безступінчастих трансмісій з механічним варіатором, які, як правило, не застосовуються на тракторах більшої потужності із-за підвищеного зносу контактних поверхонь варіатора; початок робіт зі створення зразків колісних тракторів з безступінчастими електромеханічними трансмісіями, проте, доки немає жодних даних по яких можна було б порівняти електромеханічні трансмісії з іншими типами трансмісій; збільшення потужностних діапазонів коробок передач, що перемикаються під навантаженням, запровадження системи автоводіння, запису типових операцій і автоматичного управління перемиканням передач.Документ Технико-экономические показатели колесного трактора с бесступенчатой двухпоточной гидрообъемно-механической трансмиссией(НТУ "ХПИ", 2014) Самородов, Вадим Борисович; Шуба, Сергей Александрович; Деркач, Олег Игоревич; Яловол, Иван Владимирович; Колодяжный, Александр ВладимировичПредставлены результаты разработки математической модели взаимосвязей режимов работы гидрообъемной-механической трансмиссии, крюковой нагрузки, действительной скорости движения МТА, потерь в трансмиссии, буксования колес трактора с основными ТЭП – производительностью, эффективным крюковым КПД, погектарным расходом топлива Произведен расчет и анализ основных технико-экономических показателей, а также определены рациональные режимы работы трактора с учетом балластирования.