2014
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4964
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Исследование процесса истечения струи жидкости из отверстия перфорированной оболочки приллера(НТУ "ХПИ", 2014) Скиданенко, М. С.; Склабинский, В. И.; Кононенко, Н. П.В статье рассмотрены результаты теоретических и экспериментальных исследований процесса нестационарного истечения струи жидкости из отверстия, что является базовым для расчета виброгранулятора. Определена закономерность регулируемого распада струй жидкости на капли и проведенны исследования, которые подтверждают возможность создания грануляторов розплава, для получения продукта в узком фракционном диапазонеДокумент Експериментальне дослідження процесу гальмування колісного трактора Fendt 936 Vario(НТУ "ХПІ", 2014) Бондаренко, Анатолій Ігорович; Пелипенко, Євген СергійовичВ роботі наведена методика експериментального дослідження впливу законів натиснення на педаль гальма та керування джойстиком при русі з усіма та одним ведучим мостом дорогами з різним коефіцієнтом зчеплення, та варійованою силою тяги на гаку на керованість та гальмівну ефективність трактора з гідрооб’ємно-механічною трансмісією Fendt 936 Vario, описано принцип дії приладів та апаратури, що використовувалися при випробуваннях. Основними з яких є мобільний вимірювальний комплекс, що розроблений кафедрою технології машинобудування і ремонту машин Харківського національного автомобільно-дорожнього університету, та електронний динамометр. Описано принцип дії програми для візуалізації отриманих результатів з електронного динамометра.Документ Експериментальне дослідження процесу розгону колісного трактора Fendt 936 Vario(НТУ "ХПІ", 2014) Самородов, Вадим Борисович; Бондаренко, Анатолій Ігорович; Кожушко, Андрій Павлович; Мітцель, Микола ОлександровичВ роботі наведена методика експериментального дослідження процесу розгону колісного трактора Fendt 936 Vario з безступінчастою гідрооб’ємно-механічною трансмісією, описано принцип дії приладів та апаратури, що використовувалися при випробуваннях. Досліджено вплив прискорення трактора при русі з усіма ведучими мостами при виконанні польових робіт, усіма і одним ведучим мостом при виконанні транспортних робіт, та варійованою силою тяги на гаку на буксування коліс трактора Fendt 936 Vario.