2012
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5735
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Розвиток маркетингових методів формування показників кон'юктури ринку інноваційної продукції(НТУ "ХПІ", 2012) Косенко, Андрій Васильович; Ілляшенко, Наталія СергіївнаПроведено аналіз існуючих методів визначення одного з найбільш важливих х показників кон‘юнктури ринку - вартісної оцінки наукової продукції. Запропоновано методичний підхід до встановлення ціни на наукову продукцію.Документ Принципи формування конюнктури цільового ринку підприємства в рамках концепції інноваційного маркетингу(НТУ "ХПІ", 2012) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Косенко, Андрій ВасильовичЗапропоновано методичні підходи до проведення зовнішнього та внутрішнього аудиту маркетингової діяльності промислового підприємства. Обґрунтовано фактори, що визначають ефективність проведення аудиту маркетингу.