Сучасні технології переробки пальних копалин : міжнародна науково-технічна конференція

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/46509

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Гумінові кислоти як інгібітор технологічного старіння дорожніх нафтових бітумів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Чіпко, Тарас Андрійович; Присяжний, Юрій Володимирович; Донченко, Мирослава Ігорівна
    Описано можливість використання гумінових кислот як модифікатора дорожніх бітумів, зокрема, як інгібітора його технологічного старіння. Проаналізовано вплив гумінових кислот на якісні характеристики дорожнього бітуму марки БНД-70/100, у тому числі на його опір до твердіння.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження адгезійних властивостей дорожнього бітуму, модифікованого ПАР на основі відновлюваної сировини
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Поляк, Ольга Євгенівна; Гунька, Володимир Мирославович; Гринчук, Юрій Миколайович; Донченко, Мирослава Ігорівна; Сідун, Юрій Володимирович
    Вивчено, як модифікатор дорожніх бітумів, поверхнево-активні речовини, одержані з відновлюваної сировини. Досліджено адгезійні властивості бітуму, модифікованого ПАР.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив важкої смоли піролізу на процеси технологічного старіння окисненого бітуму
    (Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 2023) Донченко, Мирослава Ігорівна; Гринишин, Олег Богданович
    Досліджувалась здатність важкої смоли піролізу сповільнювати процеси технологічного старіння окисненого нафтового бітуму. Для порівняння вводили 5,0; 6,0 та 8,0 % мас. ВСП із подальшим зістарюванням отриманих зразків у печі RTFO. В ході досліджень та на основі порівняння одержаних даних із вихідним зразком було встановлено, що важка смола піролізу може використовуватись як ефективний інгібітор технологічного старіння окиснених нафтових бітумів. Рекомендована концентрація добавки складає 5 % мас. за визначених умов модифікування.