2021

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52264

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Формування власного бренду підприємства малого бізнесу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Горовий, Дмитро Анатолійович; Павловський, Владислав Станіславович
    В умовах ринкової економіки прийняття покупцем рішення про придбання товару впливає як його доступність над ринком, ціна, якість, а й популярність виробника. Тому питання розвитку системи маркетингових комунікацій, а особливо політики створення бренду стає особливо актуальним. Найчастіше перетворення своєї назви на бренд використовується великими фірмами та підприємствами, а питання створення та популяризації бренду для підприємств малого бізнесу в літературі практично не розглядався. Метою даної роботи є систематизація теоретичних положень та обґрунтування практичних рекомендацій щодо розробки бренду підприємств малого бізнесу. Визначено, що основним рушієм успіху для брендів малого бізнесу є довіра, адже такі бренди, маючи високий рівень довіри, можуть скористатися перевагами молодих демографічних груп, які бажають пробувати нове, бути авантюрними у виборі та підтримувати свої цінності. Можна виділити дві мети створення бренду малого підприємства: з метою переходу від малого підприємства до великого або з метою виділення малого підприємства з подібних йому, що діють на даному ринку. В роботі запропоновано загальний алгоритм створення та популяризації бренду малого підприємства в Україні. У цілому головними для споживача можна вважати іміджеві характеристики бренду малого підприємства. Найбільш важливими з них є: образ підприємства в цілому (включаючи відношення споживачів до його власника або керівництва), наявність, строки і якість виконання гарантійних зобов'язань по товару, виготовлення товару із застосуванням сучасних (або екологічно чистих) технологій. Малому підприємству при створенні бренду не варто забувати і про його фінансову оцінку, оскільки в даному випадку бренд є нематеріальним активом підприємства, предметом амортизації. Крім того, існує можливість реалізації прав на бренд на всіх ринках (або на час-тині ринків) іншого підприємства з метою збільшення фінансових надходжень у кризові періоди роботи підприємства. Тому подальшим напрямком дослідження вбачається розробка моделі фінансової оцінки бренду підприємства малого бізнесу.
  • Ескіз
    Публікація
    Система удосконалення мотивації персоналу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Кучерява, Анна Сергіївна; Горовий, Дмитро Анатолійович
    Метою даної роботи є: систематизація теоретичних положень та обґрунтування практичних рекомендацій на сучасному етапі економіки щодо розробки мотиваційної системи на підприємствах. Це дозволить запровадити удосконалення в мотиваційні системи, які використовують організації. Таким чином, можна зробити висновок, що проблема пов’язана із системою мотивації посідає одне із головних місць у роботі організації, адже вдала система мотивації для працівників організації – це в першу чергу підвищення продуктивності роботи співробітників, як наслідок скорочення часу виробництва та підвищення прибутків підприємства. Керівництво має усвідомити та правильно організувати систему мотивації для працівників, тому що саме правильно підібрана система мотивації дає можливість максимально розкрити потенціал робітника. Отже, якщо система мотивації є розвинутою, то це дає змогу підприємству бути конкурентоспроможним та підвищує кінцевий результат його діяльності.