2021

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52264

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Використання інтернет-маркетингу для активізації підприємницької діяльності
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Васильцова, Світлана Олександрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Ільїна, Ольга Костянтинівна
    У статті проаналізовано сутність таких важливих категорій як Інтернет-маркетинг та онлайн-комунікації. Були виявлені фактори як зовнішні так і внутрішні, які мають великий вплив на ці категорії. Були розглянуті умови сучасного ринку та ситуацією, викликаною пандемією COVID-19. Розвиток інформаційних технологій надає можливість сформувати віртуальне середовище, яке має свої риси: це динамічно вести свій бізнес та відсутність територіальних кордонів. Ці риси віртуального простору надають можливість підприємствам працювати та отримувати прибуток не зважаючи на пандемією COVID-19 та карантинні обмеження, трансформуватися та динамічно розвивати сучасні бізнес-процеси, надавати додаткові можливості для їх оптимізації та підвищення ефективності роботи підприємства, створювати передумови для «перетікання» частини бізнесу, а іноді і в цілому у віртуальне середовище, що позитивно відобразиться на підприємницькій діяльності. Мета дослідження є виявлення, яким чином пандемія COVID-19 та карантинні обмеження вплинули на обсяги наданих послуг, тощо; які заходи було вжито для збільшення прибутку у бізнесі. В Інтернет середовищі на сьогоднішній день є величезна кількість потенційних клієнтів різних сегментів ринку. Вартість спілкування з аудиторією в цьому середовищі значно менша, що важливо в ситуації, що склалася, з обмеженням коштів у підприємств.
  • Ескіз
    Публікація
    Телевізійна реклама як основний медіаканал рекламної кампанії
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Кітченко, Олена Миколаївна; Видря, Поліна Володимирівна
    У статті розглядаються питання з використанням телевізійної реклами, як одного з найвпливовіших засобів масової інформації. Зазначено, що реклама на телебаченні все ще залишається одним з найпотужніших інструментів маркетингових комунікацій. Описано і проаналізовано засоби інформації, які можуть бути використані під час проведення рекламної кампанії. Зауважено, що реклама на телебаченні не є самим ефективним інструментом просування. Зауважено, що під час реклами на телебаченні, необхідно враховувати оптимальну кількість показів і переваг, завдяки яким споживач буде знати про товар і при цьому у нього не виникне негативних асоціацій із ним.
  • Ескіз
    Публікація
    Інтернет-маркетинг як сучасний інструмент маркетингової комунікаційної політики підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Кітченко, Олена Миколаївна; Коваль, Ірина Григорівна
    У статті розглядаються питання пов’язані з необхідністю використання маркетингових комунікацій для донесення до свідомості цільової аудиторії переваг використання продуктів чи послуг підприємства. Встановлено, що на сьогодні одним з найефективніших способів збільшення продажів та завоювання певної частки ринку є використання можливостей Інтернет площини. На сьогодні використання інструментів Інтернет-маркетингу є одним з пріоритетних напрямів діяльності будь якого підприємства. Проаналізовано визначення поняття Інтернет-маркетинг, та встановлено що його можна поділити на три смислові частини. Досліджено питання про співвідношення сфер традиційного маркетингу і Інтернет-маркетингу. Визначено, що Інтернет є допоміжним, але не основним інструментом під час здійснення маркетингової комунікаційної політики. Для більш детального вивчення питання про співвідношення традиційного маркетингу і Інтернет-маркетингу розглянуті нові можливості Інтернет-маркетингу з позиції комплексу маркетингу 4Р. За кожним з елементів комплексу маркетингу проведено аналіз і встановлено, що під продуктом в Інтернет-маркетингу розуміють ті ж товари і послуги, які поширюються офлайн, але при цьому, Інтернет-маркетинг надає широкі можливості для кастомізації споживачів.