Конференції, семінари
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Вплив корпоративних кольорів на сприйняття бренду споживачами(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Ларка, Микола Іванович; Воліков, В. В.Документ Оцінка ефективності формування символічного бренд-капіталу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Воліков, В. В.; Ларка, Микола ІвановичДокумент Управління технологічними процесами в транспортній системі Sky Way(ФОП Мезіна В., 2017) Воліков, В. В.Документ Управління вартістю бренд-капіталу на різних стадіях життєвого циклу торгової марки(НТУ "ХПІ", 2014) Воліков, В. В.; Ларка, Микола ІвановичДокумент Соціальна політика на бренд-орієнтованому підприємстві в системі цінностей сучасного ведення бізнесу(НТУ "ХПІ", 2015) Воліков, В. В.; Ларка, Микола Іванович